Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 967 ggr
[Smultronet Ella]
6/17/14, 11:40 PM

Utomjordingar vägrar kommA

Hej! Jag har haft the sims 3 årstider installerat sedan december 2012, men fortfarande har ingen utomjordning kommit? Hur träffar jag utomjordningar?

Annons:
00eme05
6/18/14, 12:07 AM
#1

Sätt ut rymdstenar

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[Smultronet Ella]
6/18/14, 9:07 AM
#2

Vad för rymdstenar?

[masken123]
6/18/14, 6:45 PM
#3

Du kan göra flera saker, dels kan du, precis som #1 säger sätta ut eller ha rymdstenar i din katalog. Det får man genom att titta i teleskopet tills det avbryts av att simmen har sett något som föll ner från himlen. Då går du in i läget så att du ser hela staden (minns inte vad det heter😉) Då kommer du se en vit stjärna i en blå bubbla som  pekar mot en plats. Klicka på stjärnan och be simmen gå dit. Samla in stenen! 

Sedan kan du också titta överdrivet mycket i teleskopet. Träna också upp logiken på din sim, det ökar chansen! utomjordingar hittar du lättast på natten, så se till att sova på dagen och vara vaken och titta i teleskopet på natten! 

Lycka till, och jag hoppas det hjälpte lite. Om det inte funkar kanske det har blivit nån bugg i ditt spel, och då får du ringa EA kundtjänst, eller så har du bara missat dem!

[Smultronet Ella]
6/18/14, 10:06 PM
#4

Ok tack! Trodde dem kom till en av familjerna, eftersom det kom läskig musik, men tyvärr var det bara en inbrottstjuv som tog alla mina stolar >.

00eme05
6/19/14, 4:29 PM
#5

Man kan väl också ta rymdstenar med fusk? Testingcheatsenabled true sedan buydebug

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Upp till toppen
Annons: