Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1097 ggr
[Smultronet Ella]
6/19/14, 9:17 AM

Leva livet eller rampljus?

Hej! Jag skulle vilja veta vilket ni tycker är bäst, the sims 3 leva livet eller rampljus? Ska köpa någon av dem men har sååå svårt att bestämma mig!

Annons:
KastKatt
6/19/14, 11:06 AM
#1

Jag älskar leva livet! Även om det kanske inte är mycket professioner och sånt så är det något jag gillar med det. Finns mer saker för barnen och så!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

tindra8899
6/19/14, 2:24 PM
#2

Jag har inte Rampljus,, men jag har leva livet och jag älskar det :D, Det finns fler saker för barnen som #1 sa,,, 

Du kommer nog inte ångra dig om du köper leva livet😉

HjärtaVila i frid Vanilj & MollyHjärta

Ikajo
6/19/14, 4:24 PM
#3

Det beror på hur du spelar. Jag har båda och har väl inte haft så stor nytta av någon av dem. Spelar du inte generationer är Leva Livet mest i vägen. Rampljus har häftiga kläder och man kan ha en ande till sim, å andra sidan så är det alltid en massa saker på gång och det anstränger datorn.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

kokoskakan02
6/20/14, 12:06 AM
#4

Har inte ramljus men älskar leva livet, särskilt att man kan använda alla kläder som gravidkläder, och allt nytt till barnen som #1 och #2 sa

Potatisen
6/20/14, 12:57 PM
#5

Jag har båda och jag gillar leva livet bättre. Men som #3 sa så är leva livet bara kul om du gillar att spela med familjer. Finns mycket nytt som är kul, till exempel tonåringarnas studentbal, trädhusen eller internatskolorna.

[Smultronet Ella]
6/20/14, 9:40 PM
#6

DeJag spelar nästan alltid generatooner, så får nog bli leva livet.

Annons:
[mommo 12]
6/21/14, 12:56 PM
#7

Det verkar som att det där om att leva livet vart bättre än dedära andra.

Kadoor
6/21/14, 3:37 PM
#8

Tycker helt klart bäst om leva livet! Där får man med så mycket, barnen har mycket mer att leka med. Har aldrig riktigt tyckt om i rampljuset, men jag har inte heller testat så mycket av det som kommer med så jag vet inte riktigt om jag kan säga vad jag tycker haha… 😃

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: