Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 1130 ggr
Deviance
2014-06-21 15:24

Ladda ned Sims 3

Hej,

Jag har laddat ner Sims 3 till min windows dator nu men det står att jag inte har en äkta vara och därför inte kan få tillgång till Exhange och Riverview m.m. Vet ni om det går att fixa det ändå?

____________

hamstrar & fotografering

Annons:
Challa86
2014-06-21 15:31
#1

Det är ju ganska osmart att skylta om att du illegalt laddar ner spel. Det är även emot iFokus Skrivregler att bryta mot svensk lag. 
Mitt tips är att köpa spelet från exempelvis Tradera. Det lär ju säljas billigt där.

challameow.wordpress.com 

Kadoor
2014-06-21 15:33
#2

Eftersom att ditt sims är nedladdat kan du inte ladda ner saker från exchange, tyvärr. Du får istället ladda ner från andra sidor. Jag tror att riverview går att ladda ner på andra sidor än the sims hemsida, och det finns en massa hemsidor där du kan ladda ner möbler, simmar osv. Thesimsresource.com är min favorit, finns hur mycket som helst där! Jag tycker att den är mycket bättre än exchange, men det är jag det haha. 😃

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Deviance
2014-06-21 15:51
#3

Antagligen för att vissa människor inte har råd. För att man vill prova spelet. Men alla tycker det är självklart att det bara är att pröjsa för det hur som helst. Hade jag haft råd hade jag köpt det.

____________

hamstrar & fotografering

Deviance
2014-06-21 15:53
#4

Men då kan ju mod vara så snäll och radera tråden om det bryter mot reglerna, tack på förhand.

____________

hamstrar & fotografering

Challa86
2014-06-21 17:06
#5

De flesta webbutiker erbjuder betalning via exempelvis klarna, där du kan delbetalning ditt köp om du inte har råd att betala hela summan med en gång. Just saying~

challameow.wordpress.com 

SimsBrooke
2014-06-21 17:20
#6

Jag låser denna tråd då detta är emot våra regler att skriva om olagliga nedladdningar.

Du kommer att få en varning då du har skrivit om olagliga nedladdningar. Mer information kommer i ett privat meddelande.

Därför ber jag dej att läsa våra regler så detta inte händer igen. Här har du även varningssystemet vi har på sidan.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: