Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1327 ggr
[SimsFreakEmilia]1
6/21/14, 5:20 PM

Mitt midnattsmillennium

Då var jag igång igen! Jag såg denna utmaningen när jag satt och bläddrade lite här på iFokus. Det känns som om denna utmaningen är gjord för mig, jag ÄLSKAR vampyrer, tycker mest om att ha en eller två simmar och att ha samma sim, länge! Därför gav jag mig an denna utmaningen! Hoppas att ni tycker att det är spännande att läsa om Elisabeth Woalin! Jag kommer att uppdatera här varje gång jag lägger ut ett nytt kapitel. Skriv gärna vad ni tycker! 

Mitt midnattsmillennium

Annons:
Nelley
6/21/14, 7:32 PM
#1

Tog du mitchikas namn? Eller hette utmaningen så…. har för mej att de hette tusen dagar utmaningen eller nåt… xD Eller du kanske frågade..;3

[SimsFreakEmilia]1
6/22/14, 9:32 AM
#2

Läste runt lite och googlade sedan på 1000-dagarsutmaningen the sims 3. Då kom det upp en hemsida ts3mittmidnattmillennium.blogplatsen.se Det verkade pålitligt och där stod regler och förklaringar tydligt. Egentligen tror jag att det kvittar vilket namn man använder, men jag tyckte mer om mitt midnattmillennium. Det ända jobbiga är att det är så långt att skriva…

Mitchika
6/22/14, 9:42 PM
#3

Utmaningen heter "1000-dagarsutmaningen". Titeln du använder är namnet på min egen personliga historia om min 1000-dagarsutmaning, vilket jag inte är så road över. För övrigt har du kopierat text från min blogg utan att fråga om lov. Jag ser gärna att du tar bort texten från din blogg och istället enbart länkar till texten i min blogg, om du vill ha med det.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[SimsFreakEmilia]1
6/22/14, 9:49 PM
#4

Jag har tagit bort allt som är kopierat men har lite problem med länkningen, datorn är inte på min sida riktigt idag. Så som jag förstod det så hette utmaningen så och jag tyckte att det lät bättre. Ursäkta för missförståndet, det blir lätt otydligt på internet. Ursäkta också för det där med reglerna från din hemsida. Jag tänkte inte alls på det och har som sagt tagit bort det och ber om ursäkt. 

Enligt min åsikt låter mitt midnattsmillenniums utmaningen bättre än 1000-dagars utmaningen, men jag ändrar ändå. 😉

[SimsFreakEmilia]1
6/22/14, 10:00 PM
#5

Bloggen heter nu 1000 Nights Of Thirst

Mitchika
6/22/14, 10:03 PM
#6

#4 Ingen fara, tack för att du tar bort det och för komplimangen om namnet! (Ursäkta min brist på smileys i kommentarerna, är på semester i Norrland och vet inte riktigt hur såna här surfplattor fungerar ordentligt)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Upp till toppen
Annons: