Annons:
Etikettfusk
Läst 1535 ggr
[Smultronet Ella]
6/23/14, 10:13 PM

Ingen skiva

Hej! Mitt sims buggade, så jag avinstallerade alla mina the sims 3, och när jag installerade igen, upptäckte jag att min övernaturligt-skiva inte var i själva fodralet. Jag letade i de andra fodralen, men den var inte där heller! Vad ska jag göra? Vill ju inte slösa 400 spänn bara för att the sims 3-gruppen inte kan ta bort alla buggar innan dom säljer sina spel så dyrt. Inget hat tack. Tacksam för hjälp!

Annons:
Nelley
6/23/14, 11:18 PM
#1

Fast det är ju inget bugg att du har tappat bort din skiva… ;) Annars om du har kvar spelkoden, så kan du installera origin och ladda ned därifrån utan skiva.

[Smultronet Ella]
6/24/14, 12:36 AM
#2

Nej, det buggade INNAN, så då kontakta jag EA och dom sa attjag var tvungen att avinstallera, och om inte deras spel buggat jade jag aldrig fått detta problem. Tack för svar! :)

Nelley
6/24/14, 1:10 AM
#3

Vad var det för bugg?:)

Dexterr
6/24/14, 10:40 AM
#4

#2 Fast det är ju ditt ansvar att hålla koll på skivan? Du kanske skulle kollat innan du avinstallera alla spel o se så alla skivor finns? Absolut inte EA:s fel att du tappat bort din skiva. De gav dig ett tips som kan hjälpa mot buggen, du följde deras förslag och sedan råkade skivan vara borta, skyll inte på EA för det. 

Har du registrerat spelet på The sims 3,s hemsida? För då ska du kunna installera spelet via origin utan skiva.

Upp till toppen
Annons: