Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1008 ggr
TitanicSims98
6/27/14, 10:58 AM

Favoritsimmar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni någon speciell "favoritsim" eller familj som du har skapat?

Bara allmänt nyfiken c:

Jag spelar nästan jämt på familjen Tyson. Faith är min favorit för hon är smart, prydlig, arbetsnarkoman, excentrisk och snackare. Hennes äldsta dotter Melinda är på andra plats eftersom att hon är mest lik mig rent personligt ;) Klumpig, ivrig, konstnärlig och har bra sinne för humor. 

Som sagt: Har du någon speciell sim som är din självklara favorit?

//Josefine Hjärta

http://www.rainless.blogg.se/

~ Be yourself. Nobody else. ♥

Annons:
[masken123]
6/27/14, 6:47 PM
#1

Jag har en som heter Jackson Smith, han är jätterolig att spela med. Tyvärr har jag ingen bild än, men ska FÖRSÖKA fixa en. Annars har jag rätt många, jag gillar mest Jackson för han är så snygg😕…

Misarn
6/28/14, 2:03 AM
#2

Det måste nog vara generation 2 i familjen Wingnut med Emma,Emil, Isabella och Sebastian :-) har spelat på den legacyn sen 2012 så det känns speciellt :-)

Potatisen
7/2/14, 9:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min absoluta favoritsim heter Lawrence Bain. Han är rolig att spela med och jag tycker att han är underbart söt. Han har egenskaperna oturlig, geni, klumpig, bokmal och hopplös romantiker.

Potatisen
7/2/14, 9:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

En annan favorit är Ayaka Tayvon. Hon är god, ivrig, klumpig, konstnärlig och har gröna fingrar.

[masken123]
7/3/14, 3:12 PM
#5

Nu har jag en ny istället för Jackson! Hon heter Deandria Misoto och är grundare för min nya PGC!

[masken123]
7/3/14, 3:13 PM
#6

Det var en dålig bild, här kommer en bättre bild på ansiktet!

Annons:
[masken123]
7/3/14, 3:14 PM
#7

Asså, hur får man sådär stora bilder? Som på Ayaka Tayvon alltså.

Upp till toppen
Annons: