Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 5813 ggr
ratuoi
2014-06-27 12:25

The sims 3 husdjur

Nu var det väldigt länge sedan jag spelade The sims. Vilken expansion ska man köpa ifall man vill ha husdjur till sina simmar, bl a råttor? Om det finns alltså

Tacksam för svar :)

Medarbetare på Social fobi iFokus

Annons:
ratuoi
2014-06-27 12:37
#1

The sims 2 djurliv, vilka djur kan man ha i det spelet? :)

Medarbetare på Social fobi iFokus

Dvärg_gurami
2014-06-27 14:58
#2

I Sims 3 kan man ha nästan alla slags husdjur, bl, a. gnagare. Man kan ha häst, reptiler fåglar,, hund, katt m.m. Jag kommer intr riktigt ihåg vilka djur man kan ha på Sims 2, förutom hund och katt. Har dock för mig att det fanns något djur i bur också, kanske hamster :),

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

ratuoi
2014-06-27 17:38
#3

#2 Okej, tack för svaret. Jag har beställt The sims 3 husdjur, årstider samt semesterparadis. Måste jag även ha startpaketet/grundspelet för att kunna spela?

Sedan undrar jag en till sak. Kan man ha alla expansions i ett och samma spel, så att allt är samma "värld" typ. Eller går det inte? :)

Medarbetare på Social fobi iFokus

Aniara14
2014-06-27 19:35
#4

#3 Ja, du måste ha Sims 3 grundspelet installerat först, annars går det varken att spela eller installera några expansionspaket, prylpaket eller Store grejor.

Ja, allting du installerar hamnar i ett och samma spel, så du kan använda allting i samma värld. Fast däremot så passar ju inte vissa saker lika bra överallt. T ex så ser det ju dumt ut att ha vinter och snö i tropiska övärldar som Sunlit Tides och Isla Paradiso. Det är kanske inte heller så lämpligt att ställa upp höghusen från Kvällsnöjen expansionen ute på landsbygden i Riverview världen.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

ratuoi
2014-06-27 20:41
#5

#4 Tack så jättemycket för svaret. Då förstår jag.

Jag beställer från cdon.com och jag hittar ej något kallat "grundspel" men däremot "The sims 3 Startpaketet" finns det något som heter. Är det samma sak? 🙂

Medarbetare på Social fobi iFokus

kokoskakan02
2014-06-27 21:17
#6

sims 3 startpaket är inte samma sak som grundspelet utan är ett paket som innehåller både sims 3 grundspel, sims 3 kvällsnöjen (expansionspaket) och sims 3 lyx&design (prylpaket).

Annons:
ratuoi
2014-06-27 22:44
#7

#6 Okej! Då beställer jag det. Då har jag alltså vad som krävs för att kunna börja spela? :)

Medarbetare på Social fobi iFokus

KastKatt
2014-06-28 01:45
#8

#7 Ja då har du grundspelet och expansioner och stuffpacks så då kommer du ha massa roligt att upptäcka :)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Aniara14
2014-06-28 10:52
#9

CDON har också bara Sims 3 grundspelet, men det kostar 399:- så det är klokt att inte köpa det. Deras Startpaket med både grundspel, en expansion och ett prylpaket kostar däremot bara 199:- Världens konstigaste prissättning, tycker jag.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Icewolf88
2014-06-29 01:17
#10

Här är ett annat startpaket, också från CDON, fast billigare. Denna inkluderar grundspelet, Late Night och något prylpaket.

kokoskakan02
2014-06-29 18:03
#11

#9 startpaketet är på rea såg jag nu, annars hade det varit väldugt konstig prissättning

Upp till toppen
Annons: