Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 792 ggr
Dvärg_gurami
2014-06-27 14:41

Hackar något otrolgt!

Hej igen! Jag vet inte om det är för att alla spel tar för mycket plats på datorn eftersom det inte är en speldator, eller vad det beror på, men aldrig har jag varit med om segare spelning än detta! Det hackar något fruktansvärt när man spelar och det kan ta jättelänge innan t.ex. pilen i spelet ändras och sedan ännu längre från att man klickat till att alternativen t.ex. kommer upp… Jag undrar om någpn vet något sätt som detta går att fixa på, eller vad som är problemet, för vill så gärna spela men det är tråkigt när det inte funkar :/ Tack på förhand! :)

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

Annons:
skotty
2014-06-27 15:47
#1

Antagligen har du en för dålig dator. TS3 kräver ganska mycket.

Dvärg_gurami
2014-06-27 15:50
#2

#2, ja jag tror det kan bero på det :/ den är inte direkt ny heller, så den har väl blivit sämre genom åren antar jag.

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

Pinglan00
2014-06-27 16:35
#3

#3 det kan också bero på hur länge du spelat i världen

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Dvärg_gurami
2014-06-27 18:55
#4

#3 vad menar du?

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

Pinglan00
2014-06-27 20:40
#5

#4 Ibland kan det vara så att man spelat väldigt länge i världen så att vissa saker bara lagras om och om. T.ex i  isla paradiso är vägarna dåligt ihopp kopplade (och i montvista för mig) vilket gör att bilarna försvinner ibland som bara kör rundor. De syns inte men datorn räknar dem vilket segar ner rätt mycket. Jag skaffade ett mod som fixade det.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Dvärg_gurami
2014-06-27 21:40
#6

#5 aha, hmm det hade jag ingen aning om. Jag spelar mestadels i Sunset Valley och Isla Paradiso. Kanska ska testa en annan stad och se om det funkar :) Tack för tipset!

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

Annons:
Dreamweawer
2014-06-27 22:15
#7

Har också samma problem med att det laggar i spelet..

För mig fryser bilden och om jag inte pausar förblir spelet fruset, det är väldigt störande:(

(Har också en dator som inte är en speldator och den börjar bli lite gammal, så det kan ju bero på det också)

Ska prova att spela i en annan värld och se om det funkar

Upp till toppen
Annons: