Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1171 ggr
[masken123]
2014-06-30 14:21

Problem... Igen!!!

Har ett litet problem, mina simmar skulle gifta sig, så jag satte ut några ballonger i det rum bröllopet skulle hållas i. Efter bröllopet gick det inte att ta bort ballongerna! Mina simmar kan typ gå på dem, det är som att de inte finns! Jag kan inte ta bort dem med hammaren heller. Jag kan dock inte ställa möbler på dem, då blir det rött. Jag har testat att starta om sims, men inget förändras! Snälla hjälp mig!😭

Annons:
ShitGoose
2014-06-30 14:36
#1

Om du skriver in testingcheatsenabled true så kan man hålla in shift, tror jag det är, klicka på ballongerna och radera dem.

Medarbetare på Sphynx iFokus

[masken123]
2014-06-30 15:57
#2

Jag har testat det med! Det funkade inte, så jag vet inte vad jag ska göra!😭

simskontot
2014-06-30 18:10
#3

Hm, det borde ju fungera med det som ShitGoose skrev. Funkar det inte med moveobjects heller? Om du provar med moveobjects och raderar golvet nedanför eller något? Och sen ballongerna? Eller bara prova flytta dem någon annanstans och se om det går att radera där. Vet inte om det kommer funka men… :)

[masken123]
2014-06-30 19:17
#4

Inget av det ni skrev funkar! jag kan inte flytta dem, det är det som är problemet. "Golvrutan behövs av föremål " står det när jag försöker radera golvrutan.

Aniara14
2014-06-30 19:44
#5

Det är nog nån bugg som gör att det inte fungerar normalt att ta bort ballongerna.

Pröva detta, ibland funkar det, ibland inte.

1. Gå till Ändra stad.
2. Vräk familjen utan deras hus.
3. Spara det tomma huset och tomten i Biblioteket.
4. Riv det tomma huset med grävmaskinen.
5. Sätt tillbaka huskopian från Biblioteket på samma tomt.
6. Sätt sen tillbaka familjen i huset, och återgå till spelet.

Kom gärna tillbaka hit till den här tråden sen, och berätta hur det gick, om det lyckades eller inte. Vi håller tummarna! 👍

An ounce of prevention is worth a pound of cure

[masken123]
2014-07-01 09:14
#6

Ojvoj, det låter läskigt! Jag tror jag ska testa på ett annat hus först, mitt Ändra stad brukar bli lite buggigt så att det inte går att spara och så.  Får se när jag hinner försöka med det. Jag har ett litet annat alternativ för mig själv. Hela familjen flyttar låååååååångt bort från djävulssinnade ballonger!!!!!!!!!!😈

Annons:
Upp till toppen
Annons: