26. OT- Off topic

"Ny" dator! :D

2014-07-04 12:39 #0 av: myismyname

Iiih! Min lillebror har fått för sig att byta till en bättre dator, så jag har tagit över hans gamla, som ändå är hemskt mycket bättre än den jag hade tidigare Skrattar Känns superkul att kunna spela TS3 på högsta grafikinställningarna utan lagg! Skrattar Nu kanske jag till och med kan komma ur min "Sims-svacka" som jag har haft ett tag :) Ville bara skriva av mig lite! Oskyldig

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Anmäl
2014-07-04 12:51 #1 av: Mitchika

Underbart att höra, My! Stort grattis till nya datorn! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2014-07-04 13:35 #2 av: Icewolf88

Det finns inget bättre än att få uppleva ett spel på högsta grafikinställningarna! Jag minns när jag först skaffade The Sims 2 och kunde knappt spela det. Jag var tvungen att spela på det lägsta. Och sedan när man äntligen fick nya datordelar, så flöt spelet på riktigt bra! Härlig känsla! Skrattar

Anmäl
2014-07-04 21:51 #3 av: SimsBrooke

Yay :D Underbart och höra :D GRattis :D

Sajtvärd för The sims ifokus
Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Anmäl
2014-07-05 11:23 #4 av: Aniara14

Vore intressant att få se vad det är för en "ny" dator du fått överta, My. Har du möjligtvis en länk till den nånstans, eller kan du säga fabrikat och exakt modellnamn och -nummer?

Tack på förhand isåfall! Glad

Anmäl
2014-09-17 19:23 #5 av: myismyname

#4 Ursäkta mitt extremt sega svar! Datorn är ett hemmabygge, så det blir tyvärr lite knepigt :/ :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Anmäl
2014-09-18 16:11 #6 av: [Martin04]

Grattis :D

Anmäl
2014-09-18 23:17 #7 av: Aniara14

#5 Jaha, hemmabygge, ja, då blir det inte lätt att posta en länk. Men det verkar ju vara ett riktigt bra hemmabygge i alla fall, eftersom det kinkiga och krävande spelet Sims 3 funkar så fint.Glad

Om man är kunnig och vet vad man gör, så kan hemmabyggande i många fall vara det bästa och billigaste sättet att få ihop en bra dator, som innehåller just dom komponenterna som man behöver för ett visst användningsområde.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.