Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1504 ggr
myismyname
2014-07-04 12:39

"Ny" dator! :D

Iiih! Min lillebror har fått för sig att byta till en bättre dator, så jag har tagit över hans gamla, som ändå är hemskt mycket bättre än den jag hade tidigare 😃 Känns superkul att kunna spela TS3 på högsta grafikinställningarna utan lagg! 😃 Nu kanske jag till och med kan komma ur min "Sims-svacka" som jag har haft ett tag :) Ville bara skriva av mig lite! 😇

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Annons:
Mitchika
2014-07-04 12:51
#1

Underbart att höra, My! Stort grattis till nya datorn! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Icewolf88
2014-07-04 13:35
#2

Det finns inget bättre än att få uppleva ett spel på högsta grafikinställningarna! Jag minns när jag först skaffade The Sims 2 och kunde knappt spela det. Jag var tvungen att spela på det lägsta. Och sedan när man äntligen fick nya datordelar, så flöt spelet på riktigt bra! Härlig känsla! 😃

SimsBrooke
2014-07-04 21:51
#3

Yay :D Underbart och höra :D GRattis :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Aniara14
2014-07-05 11:23
#4

Vore intressant att få se vad det är för en "ny" dator du fått överta, My. Har du möjligtvis en länk till den nånstans, eller kan du säga fabrikat och exakt modellnamn och -nummer?

Tack på förhand isåfall! 🙂

An ounce of prevention is worth a pound of cure

myismyname
2014-09-17 19:23
#5

#4 Ursäkta mitt extremt sega svar! Datorn är ett hemmabygge, så det blir tyvärr lite knepigt :/ :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[Martin04]
2014-09-18 16:11
#6

Grattis :D

Annons:
Aniara14
2014-09-18 23:17
#7

#5 Jaha, hemmabygge, ja, då blir det inte lätt att posta en länk. Men det verkar ju vara ett riktigt bra hemmabygge i alla fall, eftersom det kinkiga och krävande spelet Sims 3 funkar så fint.🙂

Om man är kunnig och vet vad man gör, så kan hemmabyggande i många fall vara det bästa och billigaste sättet att få ihop en bra dator, som innehåller just dom komponenterna som man behöver för ett visst användningsområde.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

myismyname
2014-09-19 17:23
#8

#7 Precis! Då är det ganska bra att ha en datorkunnig lillebror 🙂

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Upp till toppen
Annons: