Annons:
Etikettts1-och-ts2-allmänt
Läst 1089 ggr
NordicSunset
7/15/14, 10:39 PM

Familjen Solcado

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ung, vacker och självsäker kvinna vid namn Kimberly Solcado hade flyttat till staden bridgeport. I sitt förra hem blev hon väldigt dåligt behandlad av sina föräldrar så för det mesta så spenderade hon sin tid med hennes kära mormor. Hon var mycket mer förstående och visste allt om ja… allt.

Men nu var det dags, hon hade flyttat därifrån. Låångt bort därifrån. Det var riktigt stor skillnad, förut bodde hon mitt ute i i ingenstans och nu bor hon i en lägenhet mitt i Bridgeport?! Hur ska detta gå…

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
NordicSunset
7/15/14, 10:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det första Kimberly tänkte när hon klev in i sin nya lägenhet var ''vad är detta för hemsk liten fattig-stuga?!''. Fula tapeter, fult golv, en gammal spis och ett badrum som var fult som stryk. Hon började genast göra om, flytta runt allt och beställa hem nya saker. Efter att hon hade beställt ny säng och kylskåp kom hon på det. Hon bodde inte hemma längre. Pengarna var slut.

Kimberly blev arg på sig själv och tänkte att hon måste bete sig mer ordentligt, hon är vuxen och bor ensam. Nu kan hon inte ropa på mamma så fort hon får slut på pengar, nej, hon skulle skärpa till sig. Istället för att sitta i lägenheten och sura bestämde hon sig för att gå ut och utforska staden.

Det såg helt okej ut, allt var nära och det fanns en hel del nattklubber. Och heter man Kimberly Solcado och varken har pengar eller är det minsta känd så gäller det att smyga sig in i en. Hon lyckades och tog en drink. Eller två… Eller tre….

Be the best version of you.

  • Zoella
NordicSunset
7/15/14, 10:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Efter några drinkar så blev hon väldigt full och kunde knappt stå upp längre, så hon däckade på en soffa. Vid klockan 2 på natten blev hon väckt av en väldigt söt kille som såg väldigt snäll ut och även blyg för den delen.

Han fick ur sig ''Det stänger här nu, men jag vet ett annat ställe som är öppet dygnet runt. Vill du följa med?''.
Kimberly skämdes lite över att ligga där och bli väckt på det viset, egentligen ville hon gå hem och lägga sig igen men hon kunde inte stå emot den söta killen.

Han hade körkort och en egen bil så han körde dit, han berättade att han hette Ace Wilde. (haha, fick mig att tänka på Ace Wilder…).  Ace sa också att vägen dit var rätt lång, det tog ca 20 minuter dit så om Kimberly ville kunde hon sova den biten. Det gjorde inte Ace något.

Be the best version of you.

  • Zoella
NordicSunset
7/15/14, 11:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

''Ursäkta mig damen. Hallå!''

Kim öppnade ögonen fort och det första hon tänkte på var - hur kom hon hem och vad hände med killen Ace, var det en dröm?.

''Men hallå, det är kronofogden här, du har inte betalat dina räkningar så därför är jag här och är tvungen att ta några av dina saker.''

Kimberly skämdes återigen, hon bad om ursäkt och bad kvinnan att inte ta hennes saker, inte för att det hjälpte men det var ju värt ett försök.

Efter att kronofogden hade gått så fick Kimberly i sig lite frukost, även fast klockan var 12. Hela tiden så kollade hon på sin mobil i hopp om att Ace på något sätt har hittat hennes telefonnummer och ska kontakta henne inom kort. Men nej..

Be the best version of you.

  • Zoella
Upp till toppen
Annons: