Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1525 ggr
kolpa
7/16/14, 10:18 PM

SNÄLLA HJÄLP MIG!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet inte vad som är fel? jag kan inte spela spelet. Jag köpte Sims 3 orginal från origin för några månader sen, och spelade på det och några expantioner jag fick låna av en kompis. Men sen var min dator tvungen att göra en ominstallartion. Så all sims försvann och nu när jag vill installera spelet igen går det inte!!! För det första går det inte att installera med skivan. Och när jag skriver in mitt gamla konto för origin och har spelet där har jag provat och installera 2 gånger men när jag trycker spella kommer det upp: "Ett fel uppstod i programstart. Mer information finns i loggen" 

Snälla någon som kan hjälpa mig?? :(

Annons:
kolpa
7/16/14, 10:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bara Anna
7/16/14, 10:23 PM
#2

Ring Origins kundsupport så kan de säkert hjälpa dig!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

kolpa
7/16/14, 10:28 PM
#3

Ska prova, tack #2

kolpa
7/16/14, 10:31 PM
#4

Någon som har nummret till origin kundsupport?

PotatoEcho
7/17/14, 12:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag vet inte riktigt hur det är när man installerat från origin, men du kan inte testa att starta spelet ifrån ''Local disc/program files/origin/The sims 3'' Eller nått, är inte säker själv då jag inte har installerat genom origin, så vet heller inte om det funkar att göra såhär. Annars går man samma fast istället för origin mappen ''EA games'', men det alternativet funkar om ''bara''(?) om man har installerat det ''normalt'' tror jag! 

Men i den mappen ska det vara en fil som heter ''TS3W'' du kan klicka på så spelet startar! Att starta spelet genom det här istället för startprogramet är något alla borde göra tycker jag! :)

Som sagt, jag vet inte om detta funkar genom origin och inlägget är super rörigt men hoppas ni fattar ändå! :)


SimsBrooke
7/17/14, 3:21 PM
#6

Vilket the sims trycker du på när du ska starta spelet? ser att du har basspelet och även Universitetsliv, du måste trycka på den senaste av spelen alltså Universitetsliv. Testa det =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
kolpa
7/17/14, 6:06 PM
#7

Har ringt dem idag från klockan 12 till 5, en gång fick jag vänta 90 minuter på att dem jävlarna skulle svara!! 2 olika har försökt och sagt att ja ska ta bort vissa saker och laddaa ner vissa men INGET funkar! :(((((((((((((((((((((((((((

kolpa
7/17/14, 10:47 PM
#8

#7  nej jag har bara 1:an installerad

Upp till toppen
Annons: