Annons:
Etikettövrigt
Läst 939 ggr
[SimsFreakEmilia]1
7/17/14, 5:14 PM

Sims blogg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu äntligen tagit tag i mig själv och skapat den där simsbloggen som aldrig blev av. Man kan också beställa en sim! Är tacksam för respons så skriv vad du tycker! 😃

http://simsfreakemilia.blogspot.se/

Annons:
thesimstotuvova
7/17/14, 6:17 PM
#1

Superfin!

NatashaHjärta

[SimsFreakEmilia]1
7/18/14, 2:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nu börjar det hända grejor på bloggen och den har fått en väldigt vacker bild bakom rubriken!

[SimsFreakEmilia]1
7/18/14, 2:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har även lagt till vilka spel jag har och lite annat smått. Fler och fler bilder trillar in på galleriet och på fliken med mina simmar kommer snart två till nedladdningsbara simmar! Glöm inte att det är öppet att beställa simmar! Vad tycker ni hittills?

[SimsFreakEmilia]1
7/19/14, 3:03 PM
#4

Nu kan du läsa om anledningarna till att jag valde dem namn jag valde till barnen i mina legacys och vad dem betyder!

simsfreakemilia.blogspot.se

[SimsFreakEmilia]1
7/20/14, 12:43 PM
#5

Vad vill ni se mer i bloggen? Har fastnat lite och vet inte riktigt hur jag ska komma vidare! Skriv din åsikt om vad du vill se på bloggen!

[SimsFreakEmilia]1
7/20/14, 1:02 PM
#6

Idag går det extra fort att få din sim när du beställer en sim! Dem flesta kommer att få sin sim idag om dem beställer, vissa imorgon om man beställer på kvällen! Så om du vill beställa en sim, så rekommenderar jag att du beställer idag! 😉

Annons:
Upp till toppen
Annons: