Annons:
Etikettövrigt
Läst 1424 ggr
Nelley
2014-07-18 00:29

Nej dra mej baklänges

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur sjutton gubbar kan man få ett C utan att gå på en enda klass? Det måste ju stå för typ crap eller sådant.. :o Seriöst jag körde rlc och fick game developer engineer och då måste man ju ha lvl tio i nerd… :/ Iaf enda anlendningen till att jag "enrolled" var att få nerd poäng x)…. Sååå när jag kom dit hade jag lvl två och jag körde sex dagar och på nästsista hade jag nio. Jag gick på 1 klass (ja jag skrev inte fel:O) och det var sån här utomhus träning… haha asså hur jag skriver ;). Dagen innan exam-testet (jag kör på engelska så jag vet inte vad allt heter på svenska xD) så fick jag varning om att simmen skulle förlora sitt "scholarship" om jag inte gjorde bättre, så jag gjorde "study hard" typ 5 gånger i streck… sen gjorde jag en "cheat sheet" (fusklapp) och mådde skitdåligt på testet eftersom simmen var uppe hela natten;) och då blev simmen såklart påkommen sen vart de natt igen och ja läste serietidninga hela natten för att få bättre nerd-nivå(det är därför simmen mår så dåligt på bilden)…. Meennnn vad står C't för egentligen? Det kan ju inte vara det Cet (xD) eftersom jag blev påkommen på examen…

Annons:
Onslow
2014-07-18 09:57
#1

C i USA är som våra G eller E, alltså godkänt. Så antagligen fick din sim knappt godkända betyg, haha.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Nelley
2014-07-19 20:49
#2

#1 Nej vad roligt, haha😃

Upp till toppen
Annons: