Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2784 ggr
Ikajo
7/19/14, 7:30 PM

Live walkthrough Sims 4

Videon de hade lovat kom ut nu idag! Jag måste erkänna att jag älskar UI, interaktionerna. Allt!

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Annons:
SimsBrooke
7/19/14, 7:43 PM
#1

Yay!!!!!!!! Ska kolla direkt :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

MsSofieG
7/19/14, 8:02 PM
#2

Jag har mer och mer börjat gilla animations stilen och det verkar smidigt att spela. Men om man inte kan stänga av death by emotion så kommer jag bli galen. Jag som älskar att göra "roliga" interaktioner kommer ju döda mina som flugor om det inte går att stänga av.

Ikajo
7/19/14, 8:06 PM
#3

#2 De har nog fuskat lite skulle jag tro. De blir hysteriska väldigt snabbt. Finns ytterligare ett ställe där de måste ha fuskat.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

MsSofieG
7/19/14, 9:20 PM
#4

#3 Jag hoppas det annars kommer jag slita hår 😂

Icewolf88
7/19/14, 9:45 PM
#5

Älskar alla dessa nya animationer! Det var lite trist då de flesta i trean var återanvända sen The Sims 2.

Spelet ser helt klart intressant ut! Gillar verkligen hur livlig parken verkade. Är dock inget vidare fan av att "teleportera" runt till olika ställen. Jag antar att vi aldrig kommer att få se grannskapet ur fågelperspektiv mer 😕

Men det laddade snabbt och det är i alla fall bra! Trots att jag har en bra dator, så flyter The Sims 3 inte på helt perfekt, fast att jag rensar cache och gud vet vad. Dåligt optimerat är vad det är.

Snart dags för The Sims 4! Längtar! 😃

Sims3linnea
7/19/14, 10:16 PM
#6

VA!!!??? Kommer man inte få se grannskapet i 4:an eller gå på gatorna!?

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Annons:
SimsBrooke
7/19/14, 10:32 PM
#7

Jag gillar inte dessa laddningskärmar. åter tillbaka till the sims 2 ju =( Älskar ju the sims 3 där man kan åka upp till parken utan att ladda.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Ikajo
7/19/14, 10:54 PM
#8

#7 Det kommer åtminstone inte vara någon time-freeze om du lämnar hemtomten. Och helt seriöst… om man inte snabbspolar tar det 2-3 minuter för en sim att åka en längre sträcka. Ännu längre tid om man inte snabbspolar. Du behöver dessutom inte vänta på att din sim ska ta sig ut och hoppa in i taxin/bilen utan de skickas vidare direkt.

Personligen älskar jag att telefonen är lättillgänglig och inte längre gömd i katalogen. Det är förmodligen en del som inte syns i videon. Jag är säker på att det finns behovsbarer någonstans till exempel.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Icewolf88
7/19/14, 10:56 PM
#9

#8 Det är förvisso sant :)

Det är även en grej jag gillar. Istället för att fumla runt för att komma åt den. De sa att videon var fortfarande i beta, så saker och ting kommer väl att se annorlunda ut.

SimsBrooke
7/19/14, 11:25 PM
#10

#8 Jag gillar dock det vi har i the sims 3, blir lite mer riktigt då känns det som.

Men frågan är varför vi inte får se behoven. För just där det står Arg då han visar känslorna kan inte vara den.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[SimsFreakEmilia]1
7/19/14, 11:49 PM
#11

Bara jag som tänkt på att utvecklingen mellan The sims och The sims 2 är stor, medans utvecklingen mellan The sims 2 och The sims 3 är betydligt mindre. Och kollar man på 4:an så är utvecklingen stor mellan The sims 3 och The sims 4… Stor utveckling, Liten utveckling, stor utveckling…  Bara jag som  tänkt på det? 😐

SimsBrooke
7/20/14, 12:23 AM
#12

Vissa saker är en stor utveckling mellan trean och fyran. Men dem har hoppat bak ett steg vad det gäller laddningsskärmen.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Icewolf88
7/20/14, 1:12 PM
#13

Tydligen så kan man se kartan på grannskapet och även välja vart man vill gå därifrån. Utvecklarna valde bara att göra det via mobiltelefonen i videon.

Här finns fler svar på olika frågor angående videon!

Annons:
Upp till toppen
Annons: