Annons:
Etikettövrigt
Läst 1792 ggr
NordicSunset
7/22/14, 12:54 PM

Ladda ner skins

Hej!

Jag är så stolt över att ha lyckats fixa så att jag kan ha poser på sims, för jag brukar aldrig lyckas med sånt. Men nu är det så att jag vill ladda ner olika hudfärger också (skins alltså?) fast jag hittar ingen beskrivning på hur man gör.

Jag tänkte att det räcker att man bara laddar ner som kläder osv, men det funkade inte. Så hur ska man göra? Är nog inte så svårt eftersom det inte finns några beskrivningar på det.

Är väldigt tacksam för svar! :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
PotatoEcho
7/22/14, 2:33 PM
#1

Hej, du lägger in det i samma mapp som det andra. Inte downloads. Sen kommer dom upp i samma lista som de andra, du kan dock behöva skrolla ner för att se alla! Då bara har du muspekaren på skinen och drar neråt som vanligt, hoppas du förstår! :)


NordicSunset
7/22/14, 3:20 PM
#2

#1 Så jag ska lägga den i package-mappen? Eller? :)

Be the best version of you.

  • Zoella
PotatoEcho
7/22/14, 6:05 PM
#3

Ja precis!!:)


NordicSunset
7/22/14, 9:01 PM
#4

Har lagt in en i mappen men det kommer inte upp när jags pelar, måste jag göra något sprciellt? :(

Be the best version of you.

  • Zoella
PotatoEcho
7/22/14, 9:39 PM
#5

Kan du ta en skrämbild på hur det ser ut i din mapp? :)


NordicSunset
7/22/14, 10:47 PM
#6

I package mappen allså? :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
PotatoEcho
7/22/14, 11:09 PM
#7

Ja! :) Har du laddat ner något annat? Syns det i spelet?


NordicSunset
7/23/14, 12:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#7  Här kommer en bild. Jag har laddat ner en del poser som funkar utmärkt i spelet! :)

Be the best version of you.

  • Zoella
PotatoEcho
7/23/14, 1:29 PM
#9

Okej, om det andra funkar så borde det ju vara något fel på den filen du laddat ned. Du kanske ska testa att ladda ned den igen?

Laddade du ner den som default eller icke default? :)


Onslow
7/23/14, 1:59 PM
#10

Som emelze säger, laddade du ned en default eller non default? Om det är en default så ersätter den "original-skin"-en, annars ligger den i menyn för hudfärger. 

Testa ett annat skin i värsta fall och se om det fungerar. Jag använder S-Club Priveés default skin, den mest uppdaterade, den vet jag att den fungerar.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

NordicSunset
7/23/14, 2:16 PM
#11

#9 Ja det kanske var något fel med den. :/ Men ska testa en annan och se om det funkar :) Non default stod det på den. :) #10 Non default! Tack för infon! Det ska jag göra. :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Upp till toppen
Annons: