Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1586 ggr
FemFem
2014-07-23 23:08

Förslag på expansion

Hej alla simsare! 😃

Jag har TS 3 plus expansionen Husdjur och funderar lite på att köpa en expansion till. Är inte helt säker men kanske. Så därför skulle jag vilja ha tips på vilken expansion ni tycker bäst om! Motivera gärna också. 👍 Jag har inga speciella tankar om vad den "måste" innehålla så ordet är fritt.

Annons:
skotty
2014-07-24 00:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Min favorit expansion är nog semesterparadis. Älskar att de kan åka båt, bada i havet och dyka osv. Och jag älskar Isla Paradiso. Men har hört att om man har en dator där sims funkar lite segt så har den världen en tendens att bugga pga de dolda öarna, men jag har aldrig haft något problem med det.

marta01
2014-07-24 07:15
#2

jag håller med #1 men en av min största anledningar är hotellen.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

[SimsFreakEmilia]1
2014-07-24 09:54
#3

#1 Ja, semesterparadis är super! Jag tycker oxå om leva livet! Först när jag läste om det så tänkte jag jaja…. Sen köpte jag det, och gud vad man har missat. Barnhåren! Internatskolorna är perfekta om barnen blir för många! Aktiviteter efter skolan! Pension! Barnvagnar! Barnkläder! Ångrar definitivt inte det köpet! Spelet blev mer verklighets troget!

[masken123]
2014-07-24 10:24
#4

Dels Leva Livet som #3 säger, men min favorit är också In i framtiden. Jag gillar det eftersom att det finns många snygga kläder, och så kan man resa till framtiden. Oasis Landing är jättefint, och man kan välja om man vill ha en bra, dålig eller neutral framtid att resa till. Sedan, det bästa av allt… PLUMBOTARNA!!!!!!!!!!!!!!!! Man kan skapa dem själv, och de är apgulliga!

kokoskakan02
2014-07-24 10:49
#5

Älskar också leva livet men årstider är minst lika viktigt, satsa på de så har du nästan allt du behöver

NordicSunset
2014-07-24 11:08
#6

Årstider och Leva livet! :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
tindra8899
2014-07-24 11:32
#7

Årstider och leva livet, 😉

HjärtaVila i frid Vanilj & MollyHjärta

FemFem
2014-07-25 22:03
#8

Tack för alla svar! Vad svårt att välja, haha. x) Har funderat lite på universitetsliv men vet inte hur mycket nytt som kommer till, förutom universitetet? Det kommer väl till lite nya egenskaper och en ny "varelse" och så, men följer det med någon större grej som gör det "värt" att köpa? Typ om man väljer att inte åka till universitetet med någon sim i en viss familj, finns det då många nya saker de kan göra trots att man inte nyttjar universitetet?

skotty
2014-07-26 04:38
#9

#8 Om jag minns rätt så är det med universitetsliv som man kan börja blogga osv. Mobilen byts ut till en smartphone och om man använder den mycket, kollar på videos, bloggar osv, så kan man låsa upp olika skal till den (olika färger). Skärmen kan också spricka, hur vet jag inte. Finns tre olika "status"grejer, det där med smartphone är noob eller nått liknande tror jag. Det är samma som när man spelar dataspel. Finns olika nivåer liksom. Ju mer man spelar dataspel, desto högre status får man i "noobgruppen". Sen finns det rebell, och med det finns det gatukonst osv. Då klottrar dom ^^ Sista är sportfåne. De kan t.ex öva in hejaramsor osv. Jag vet inte riktigt så mycket om allt detta då jag inte brukar spela med det. Har varit till universitetet nångång men tycker inte det är nå vidare.

Förutom semesterparadis som jag skrev om innan så är leva livet en klar favorit.

Förlåt om texten blev lite luddig, är helt slut..

Aniara14
2014-07-26 11:58
#10

Jag tycker att alla expansioner och prylpaket har sina egna fördelar, vilket gör det svårt att rekommendera nåt särskilt.

Det bästa är att ha alla!😃För då har man mängder av valmöjligheter, både vad gäller prylar, kläder, frisyrer, världar och lokaler, grejor att göra och interaktioner mellan simmarna, ja allting. Och är man ändå inte nöjd, så kan man ju köpa ännu fler världar, lokaler och grejor i Store… vilket jag har gjort, he he 😃

Men då ska man ju helst ha en högprestanda dator, med supersnabb SSD istället för vanlig mekanisk hårddisk, och ha spelet installerat där, annars blir det rätt segt i CAS och CaSt när man har så himla många saker att välja mellan. Det blir också betydligt kortare spar- och laddtider när man kör spelet från en SSD.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Carry-Rocksalt
2014-07-27 09:10
#11

TS Kolla in första  avsnittet av LifeSimmer's LP's på youtube, hon visar upp de kläder och hår som är nya i spelet (om sådant spelar någon roll för dig) :)

00eme05
2014-07-27 14:48
#12

Universitetsliv!

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Upp till toppen
Annons: