Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 928 ggr
[UlrikaTG]1
7/24/14, 6:20 PM

Fel vid programstart

Hej, jag har ett problem som jag haft i ungefär ett halvår med mitt The Sims 3 spel. Det är såhär att då jag klickar på Sims-knappen kommer ju då Start-menyn upp eller vad det nu är, men genast dyker det upp en ruta där det står "Fel vid programstart, mer information finns i loggen". Alltså jag fattar inte vad jag ska göra, har försökt allt jag kan men la av efter en stund då jag inte pallade mer. Men nu försökte jag igen och kom fram till att det är expansionspaketen som inte funkar, vanliga Sims 3 är det inget fel på! Har Husdjur och Semesterparadis från förr. Men alltså jag fattar inte vad det är för fel på dem och jag vet inte vad ja ska göra, jag vill spela på dem och det blir ju tråkigt i längden att bara spela på vanliga. Alltså jag vill verkligen att dom ska börja funka igen, fast det är ju lite svårt då jag inte vet vad jag ska göra för att åtgärda problemet, om det ens går. Och det skulle ju vara lite synd att köpa nya, så jag hoppas jag kan få hjälp med det här, ja skulle vara väldigt tacksam :)

Annons:
Ylwiz
7/24/14, 10:12 PM
#1

Har samma problem.. :( Men har avinstallerat det och instalerat det igen men det vill inte funkaaa!

Upp till toppen
Annons: