Annons:
Etikettövrigt
Läst 6774 ggr
[Liwis]
2014-07-26 09:59

Säkra sidor att ladda ner från

Vilka sidor är säkra att ladda ner kläder från?
Anubis har jag laddat ner kläder och hår från, men söker nu söta, långa tröjor för speciellt barn, men också  tonåringar och unga vuxna men vet inte riktigt vilka sidor räknas som säkra. Länka? ^^

Annons:
Aniara14
2014-07-26 12:03
#1

Det enda riktigt säkra är att inte ladda ner nåt tredjepartstillverkat innehåll alls, varken mods eller CC, utan bara använda EA:s egna grejor.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

[Liwis]
2014-07-26 13:01
#2

#1 - Men man behöver simpoints haha xD Och jag vill ju ladda ner, bara på lite säkrare sidor, inte typ Exchange… ;)

[SimsFreakEmilia]1
2014-07-26 15:13
#3

thesimsresource.com laddar jag ner ifrån! Jag vet inte exakt hur säkert det är, men jag har laddat ner saker därifrån i 1,5 år (tror jag🤔) och jag har inte haft några problem efter att ha laddat ner därifrån! 👍

Simssis
2014-07-26 16:35
#4

Jag brukar ladda ner från modthesims och under alla åren som jag har gjort det har jag aldrig fått något virus eller liknande problem från den sidan. :)  Vissa downloads behöver du en mesh för att dem ska funka i spelet men då står det i beskrivningen då du ska ladda ner den och var du hittar den. :) Just ja! Du måste bli medlem för att kunna ladda ner också men det kostar inget. :)

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

Carry-Rocksalt
2014-07-27 08:54
#5

Har inte heller haft något problem med att ladda ner från TSR (thesimsresource.com).

kokoskakan02
2014-07-28 14:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Julianasims har en långtröja för barn men lyckas inte länka just nu, denna iallafall

Annons:
Deviance
2014-07-28 23:04
#7

Gillar att ladda ner från tumblr, det finns rätt många seriösa CC-skapare där :) Kolla gärna på hur mycket CC dem skapat och hur mycket notes dem har och om det är någon som skrivit om dem!

____________

hamstrar & fotografering

Upp till toppen
Annons: