25. Övrigt

Säkra sidor att ladda ner från

2014-07-26 09:59 #0 av: [Liwis]

Vilka sidor är säkra att ladda ner kläder från?
Anubis har jag laddat ner kläder och hår från, men söker nu söta, långa tröjor för speciellt barn, men också  tonåringar och unga vuxna men vet inte riktigt vilka sidor räknas som säkra. Länka? ^^ 

Anmäl
2014-07-26 12:03 #1 av: Aniara14

Det enda riktigt säkra är att inte ladda ner nåt tredjepartstillverkat innehåll alls, varken mods eller CC, utan bara använda EA:s egna grejor.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Anmäl
2014-07-26 13:01 #2 av: [Liwis]

#1 - Men man behöver simpoints haha xD Och jag vill ju ladda ner, bara på lite säkrare sidor, inte typ Exchange... ;)

Anmäl
2014-07-26 15:13 #3 av: [SimsFreakEmilia]1

thesimsresource.com laddar jag ner ifrån! Jag vet inte exakt hur säkert det är, men jag har laddat ner saker därifrån i 1,5 år (tror jagFunderar) och jag har inte haft några problem efter att ha laddat ner därifrån! Tummen upp

Anmäl
2014-07-26 16:35 #4 av: Simssis

Jag brukar ladda ner från modthesims och under alla åren som jag har gjort det har jag aldrig fått något virus eller liknande problem från den sidan. :)  Vissa downloads behöver du en mesh för att dem ska funka i spelet men då står det i beskrivningen då du ska ladda ner den och var du hittar den. :) Just ja! Du måste bli medlem för att kunna ladda ner också men det kostar inget. :)

Anmäl
2014-07-27 08:54 #5 av: Carry-Rocksalt

Har inte heller haft något problem med att ladda ner från TSR (thesimsresource.com).

Anmäl
2014-07-28 14:42 #6 av: kokoskakan02

Julianasims har en långtröja för barn men lyckas inte länka just nu, denna iallafall

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.