Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 1566 ggr
[SimsFreakEmilia]1
8/2/14, 11:21 AM

Kan plantsimmar få barn?

Kan kvinnliga plantsimmar bli gravida om man har modet Nraas Woohooer? Tacksam för svar!

Annons:
00eme05
8/2/14, 11:29 AM
#1

Man kan få ett barn om plantsimmar skaffar barn med varandra har jag för mig

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[SimsFreakEmilia]1
8/2/14, 11:31 AM
#2

#1 Aha, konstigt. Jag läste någon stans att plantsimmar inte kan bli gravida men kvinnliga simmar kan få barn med en manlig plansim och då är den 50/50 att det blir plantsim.

00eme05
8/2/14, 11:42 AM
#3

Jag tror de får ett frö kanske?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Simssis
8/2/14, 2:04 PM
#4

Du kan klicka på en vuxen plantsim, man som kvinna och välja gro plantbebis så får dem ett barn som också är en plantsim.  En plantsim kan få ett barn på vanligt sätt (woohooing) tillsammans med en vanlig sim och två plantsimmar kan få barn tillsammans också precis som vanliga simmar kan få barn med varandra. Dock blir barnet alltid vanlig sim om de woohooar, även om båda föräldrarna är plantsimmar. :) Så vill du ha planssims bebisar så välj gro plantbebis då du klickar på simmen. :)

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

Simssis
8/2/14, 2:08 PM
#5

oj, såg nu att man kan bli plantsim i sims 3 också..jag skrev om sims 2…vet tyvärr inte hur det är sims 3. :) Sorry

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

Upp till toppen
Annons: