Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1182 ggr
[SimsFreakEmilia]1
2014-08-02 11:35

Är det NÅGON som följer Legacy McCullen?

Nu undrar jag, eftersom det bara är jag som har skrivit på Legacy McCullen tråden, utom EN kommentar, är det ens någon som följer? Skriv gärna om ni följer och skriv vad ni tycker! Det är svårt att motivera sig själv att fortsätta när man inte ens vet om någon läser det man gör. Om ingen läser lägger jag ner McCullen, för det är massa jobb att fota, skriva och starta upp spelet igen för att man glömt ett namn eller en egenskap. Om det nu är någon som följer, vad tycker ni? Vad vill ni se? Önskas någon speciellt? Några klagomål? Just nu känns det väldigt hopplöst att spela och skriva och lägga tid på något som inget bryr sig om…. Som sagt lägger jag ner McCullen om det visar sig att ingen följer. Jag vill ju egentligen inte, men har ingen motivation längre. I början tänkte man, jaja, det kommer väl fler, jag startade ju precis. Men nu är vi på generation 3 och vad jag kan se så är det bara en som följer… Funderar

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
2014-08-02 17:14
#1

Har ingen sagt någonting 23:59 5/8 så är det med tyngd på hjärtat jag lägger ner Legacy McCullen, eftersom det känns hopplöst att lägga ner så mycket tid jag lägger ner på någonting som ingen läser. Jag hoppas verkligen att det finns någon där ute som uppskattar familjen McCullen och att alla timmar jag suttit vid datorn och spelat, skrivit eller försökt få rätt på en bugg inte varit förgäves. Är den verkligen så dålig? Kollar man på andra trådar med Legacys, även dem som inte är särskilt stora utan det kanske är deras första dem lägger ut, precis som jag, så har dem fått betydligt mer följare. Börjar undra vad jag egentligen gör fel? Är det för ointressant? Suger jag på att skriva? Eller är det bara att folk inte hittar tråden? Förstår ingenting alls 🤦‍♂️. 

PS. Beror hela det här med inga följare på att det är för ointressant så kan jag berätta att jag har INTRESSANTA grejor på gång! 😃

SegerSims
2014-08-02 20:47
#2

Kan vara så att folk inte sitter vid sina datorer så mycket nu i värmen. Ge det ett tag till då det brukar ramla in fler folk här under hösten.

[Lupse]
2014-08-02 21:22
#3

Jag är en flitig legacy läsare, men skriver sällan på trådarna att jag följer. Håller med #2, jag spenderar inte alls mycket tid vid datorn nu under sommaren men under hösten så är jag en flitig datornörd :)

kokoskakan02
2014-08-02 21:49
#4

jag följer, är dock Väldigt dålig på att skriva att jag gör det, i alla legacys och historier, men lärde mig själv hur irriterande det kan vara att inte få någon som helst respons på det man skriver efter att jag själv började skriva ut min legacy på sajten. Ska försöka bli bättre på att skriva om jag följer.

Gasoline
2014-08-02 22:29
#5

Det finns nog fler lärare än du tror, många följer med tystnad. :-) En legacy skriver man väl inte enbart för andra utan även för egen skull? :-) Jag följer sällan legacys som är nyskapade/inte kommit så långt då de flesta slutar med att datorn kraschar, spelet är förstört på något sätt, skaparen har tröttnat eller något annat. Och då sitter man där, mitt i en handling där man hade velat ha ett slut som aldrig kom.

SegerSims
2014-08-03 00:39
#6

#5 Håller med där att man skriver för sin egna skull först och främst annars blir det inte ens kul att skriva. Att sedan få läsare är egentligen ett stort plus. Men visst vill man veta att någon läser det man skriver eller inte. Men det roliga är för en själv. Jag spelar inte på mitt sätt för att enbart roa andra. Det ska ju vara kul för mig när jag spelar.

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
2014-08-03 01:21
#7

#2 Jo det är sant. 

#5 #6 Jo visst är har jag kul. Men att skriva det på en blogg och anstränga mig med bilder och sådant är ganska onödigt om bara jag läser. Som #5 sa så följer vissa under tystad, därför tänkte jag på denna tråd försöka uppmana dem att säga något litet pip. 

Självklart förväntar jag mig inte att jag ska få lika många följare lika fort som dem som är lite större inom simsvärlden. Sen är jag inte heller en så duktig skrivare och det blir ofta osammanhängande och lätt att jag skriver om en händelse och sen vips så är händelsen totalt bortglömd. Jag försöker tänka på det men det är svårt. Om det är något jag ska bättra mig på så är det ju texten, men det är svårt och nu precis innan skolan blir det lite mycket, och lite extra mycket eftersom det är ny skola som gäller. Då känner jag mig stressad att få ut kapitlet och det blir slarvgjort. Jag gör så gott jag kan och ska bättra mig till mitten och/eller slutet av hösten! 😃

Upp till toppen
Annons: