Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1246 ggr
marta01
8/3/14, 9:02 AM

ordning på the sims 3 spelen

hej!

jag ska installera om mina sims 3 spel och mins inte vilken ordning dom kommer ut. mins någon som kan hjälpa mig. Jag har: the sims 3 grundspelet, destenationvärlden, lyx och design,drömjobb, gasen i botten, kvälsnöjen, utomhuslyx, levalivet, stadsliv,husdjur,rampljus, övernaturligt, årstider, universitedsliv, semesterparadis och in i framtiden.

kan någon hjälpa mig?

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Annons:
fia1116
8/3/14, 9:12 AM
#1

Det spelar ingen roll i vilken ordning du installerar spelen. :)

marta01
8/3/14, 9:17 AM
#2

det är det det faktist  gör och om inte orkar inte jag över tala mina föräldrar om det så jag hade tänkt installera i ordning

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

marta01
8/3/14, 9:19 AM
#3

jag hittade ordningen nu😃

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

[SimsFreakEmilia]1
8/3/14, 10:15 AM
#4

#2 Jag har mina installerade i total oordning. Jag köpte ett spel, sen ett, och sen ett till. Jag tog dem jag tyckte var spännande när jag kände för det. Jag har inte haft några problem med det. Varför är det så viktigt att ha dem i rätt ordning?

marta01
8/3/14, 10:28 AM
#5

#5 vet inte för mig är det bara att jag känner inte för att försöka diskutera med mina föräldrar nu har jag hittat ordningen och börjat 😴

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

fia1116
8/4/14, 10:34 AM
#6

Varför skulle dina föräldrar bry sig om vilken ordning det är? Jag vill inte verka dryg, jag förstår bara inte riktigt.

Annons:
Cherryfall
8/4/14, 12:10 PM
#7

I The Sims 2 är det väldigt viktigt, men i The Sims 3 gör det inte så jättestor skillnad. Jag tror dock att det är så att man gärna ska installera dem i ordning så att patchar och uppdateringar laddas ner rätt :)

Simsblogg: http://chesims.blogspot.se/

Tumblr:  http://simaricia.tumblr.com/

marta01
8/4/14, 1:28 PM
#8

nu är jag klar men tack för svaren 😃

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Upp till toppen
Annons: