Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 892 ggr
melonglass
2014-08-06 20:50

Legacy Hopkins

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsvejs!

Jag påbörjade min legacyfamilj för några dagar sedan och är nu inne på att vänta ut att första generationen ska ''dö''. De lever på lånad tid…

Började i alla fall med Hayley som blev brandman, hennes högsta önskan är att bemästra 3 färdigheter och hon är väldigt nära sitt mål. Hon är 83 dagar och gift med sin man som  nu är 99 dagar, dör väl när som helst?? :c

De fick tillsammans 1 dotter, Tina. 3 dagar senare (ivriga som de var) fick de sonen Tim och de fick växa upp i ett lite lagom fint hus då pappa var journalist (7) och mamma brandman (6).

Sedan önskade Hayley att få ett till barn, hon blev gravid och tiden gick. Lyckan när Tindra föddes blev stor… Även när sonen Theo föddes blev de lika glada. Stressen började dock visa sig när tredje barnet Tess föddes och de fick trillingar.

Fy 17 vad jobbigt det var med 3 småbarn samtidigt! >.< Men knasigt nog lyckades de att hjälpas åt med att potträna, lära att gå och prata. Tina som då var tonåring hjälptes åt och alla blev duktiga på sitt!

Nu är Tina och Tim young adult och trillingarna tonåringar!¨

Någon annan som vill diskutera legacy med mig? Anser att det är lite roligare när man får dela med sig osv. :3 

Laddar upp en överblick av huset nu! :3

Annons:
Upp till toppen
Annons: