Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 967 ggr
tildajanina
8/7/14, 10:45 AM

the sims 3 årstider!

ok hej, jag har laddat ner mitt andra expansions pack till the sims 3, The sims 3 årstider! jag har installerat det och allt och lagt in cracket lite här och var typ i alla the sims mappar vet inte riktigt och kommer inte ihåg i vilken mapp man ska lägg cracket i men ändå står det "Hittar igen spel skiva! stoppa i skivan till the sims 3 årstider innan du fortsätter" ! jag har haft DAEMON Tools öppen hela tiden och så har jag mountat. idag la jag in cracket i massa mappar som hör till the sims 3 årstider men då står det redan "Hittar Igen spel skiva" aa samma som jag skrev högre upp, när man ska trycka på play! fattar igen ting jag har laddat ner spelet och har inte orgin! snälla hjälp

Annons:
AkaiTsuki
8/7/14, 10:54 AM
#1

Eftersom att det inte är lagligt att ladda ner spel, så är det här inlägget emot reglerna på the sims iFokus.

//Joanna

tildajanina
8/7/14, 10:59 AM
#2

så man kan inte få hjälp med det?😕

SimsBrooke
8/7/14, 11:05 AM
#3

Eftersom vi inte tillåter trådar om olagliga nedladdningar kommer jag därför att låsa denna tråd.

Du har fått en varning för din tråd. Mer information hittar du i det privata meddelande som skickats till dig.

Jag ber dej därför att läsa både regler och vårt varningssystem, så detta inte händer igen!

Hälsningar Sajtvärden SimsBrooke

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[SimsFreakEmilia]1
8/7/14, 11:08 AM
#4

#2 Nej det kan du inte. Eftersom ditt spel är olagligt nerladdat så får vi inte hjälpa dig, och som #1 sa, inlägget är emot sajtens regler. Och att ladda ner spel olagligt tycker jag är en dum idé. Simsspel är inte särskilt dyra, dem i kostar 100-200:- på spelbutiken.se och kommer hem i brevlådan efter några dagar. Det är definitivt mycket bättre, och lagligt.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: