Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 1532 ggr
Deviance
8/8/14, 8:26 PM

Townie makeovers

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brukar ni göra Townie makeovers? :) Jag gör det ibland! Tycker det är roligt att få mer variation på EAs egenskapade simmar. Senast gav jag hela familjen Funke en makeover och flyttade in dem i Moonlight falls.

(Många kanske tycker att man inte ska göra townie makeovers men för er som gör det välkomna att posta resultat!)

Och om ni undrar hur ni kan göra en Townie makeover utan att ändra aktivt hushåll så använd er av fuskkoden "testingcheatsenabled true" och sedan håll in shift + klicka på sim och välj "Edit in CAS" eller något sådant ska det stå!

____________

hamstrar & fotografering

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
8/8/14, 9:14 PM
#1

Ibland vräker jag alla i staden och sätta in egna familjer. Man behöver dock Nraas story progression, annars kommer ingen skaffa jobb. barn eller flytta och staden kommer stå stilla. Men har man det så blir det jättebra och man kan sätta in fler barn, bara jag som tycker att det finns för lite barn i städerna? 😇

Deviance
8/8/14, 9:18 PM
#2

#1 Ja väldigt lite barn, tonnåringar och småbarn överlag!

Har funderat på Story progression men jag vet inte… Kan ju vara kul om jag ska fortsätta med flera generationer. Blir lite tråkigt när hela gamla familjen sitter fast i samma hus tills dem dör efter man flyttat ut en sim haha!

____________

hamstrar & fotografering

[SimsFreakEmilia]1
8/8/14, 9:53 PM
#3

#2 Jag tycker definitivt att Story progression är bra! Det gör att staden är intressant längre. Det finns EAs oxå som redan finns i spelet under alternativ, men det är inte så bra och story progression är mycket bättre. Nu efter att ha installerat Story Progression förstår jag inte hur jag kunde spela utan det innan. 😉

Deviance
8/9/14, 12:44 AM
#4

#3 Då ska jag definitivt överväga det mer!

____________

hamstrar & fotografering

ElsaN.01
8/11/14, 9:24 AM
#5

Jag gör "Townie makeovers" hela tiden, står bara inte ut med vissa simmars kläder och hår… Placera nya simmar och hushåll i staden gör jag ofta, dels för att jag tycker att mina simmar är snyggare och dels för att jag nu mera spelar mest på min PGC & Legacy. PGC:n utvecklas fort (9 barn i första generationen, 13 i andra) och håller mer eller mindre på att ta över hela staden, så för att det inte ska bli inavel så måste jag placera ut fler simmar.😊

Squidon
8/11/14, 1:52 PM
#6

Jag ÄLSKAR att göra townie-makeovers! Det är nog nästan det jag tillbringar mest tid med i sims :3

Annons:
fia1116
8/12/14, 11:51 AM
#7

#6 Jag älskar också det! Min senaste var på Cornelia Spökh men har tyvärr ingen bild 😕

Deviance
1/4/15, 8:02 PM
#8

Puttar en smågammal tråd nu mest för att jag älskar townie makeovers och hoppas att se att det kanske finns någon som har bilder nuuu :)

____________

hamstrar & fotografering

KastKatt
1/4/15, 8:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Bara en ansiktsbild, men Siri som är med i min legacy (på ett hörn) är en townie! Före och efter bild :)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

thea_thea
1/4/15, 9:02 PM
#10

En av mina favoritgrejer att göra i sims! Kan sitta i timtal och skratta åt townies val av outfits och kan sitta i timtal och fixa till fina simmar :D

stinabest
1/4/15, 10:35 PM
#11

Gör makeover på alla townies som mina simmar tar kontakt med typ, hahah! Skulle gärna velat göra makeover på alla i staden, men är alldeles för lat :(


Upp till toppen
Annons: