Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1048 ggr
matildius
8/8/14, 10:26 PM

Cherlington Ranch

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte börja på en ny historia och testa på någonting jag aldrig gjort innan, så bestämde mig för att bygga en ranch eller hästuppfödning (elleeeer vad man nu ska kalla det haha). Två bästa kompisar kommer äga ranchen ihop och kommer uppdatera om dom på millionsims.blogg.se :)

För fler bilder på huset/gården kika in där! :) Har inte hunnit inreda det än och fixa detaljer så ska göra det nu! :D Kom gärna med förslag så kanske jag lägger upp bilder här sen med :D

Annons:
Bamsegullet
8/9/14, 1:48 PM
#1

Riktigt snyggt! Önskar man var så bra på att bygga hus! Kommer såklart följa :D

Dreamweawer
8/9/14, 4:55 PM
#2

Följer

matildius
8/9/14, 7:43 PM
#3

#1 Tack! :) Vad kul!

#2 Roligt! :)

matildius
8/9/14, 7:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Har inte bestämt mig om jag kommer blogga eller skriva här, men ska fixa i ordning bloggen senare så fortsätter här :)

Gigi och Natascha är bästa kompisar, raka motsatserna till varandra. När Natascha ärvde en ranch av sin farmor i Appaloosa Plains packade hon och Gigi väskorna i Sunlit Tides för att åka dit och ta en titt. Dom blev så fästa vid ranchen så dom bestämde sig för att stanna och bor numera där. Men det blev inte som dom tänkte sig, ranchen behövde fixas till och nu står dom helt utan pengar. Hur ska detta gå? Bästisarna behöver ha in pengar snabbt! (En noggrann beskrivning kommer komma av både Gigi och Natascha framöver)

matildius
8/9/14, 8:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Natascha hade fått en idé om att hon och Gigi skulle kunna börja föda upp hästar, och sedan sälja dom. Båda tyckte det var en bra idé, men Gigi var mer intresserad av att skaffa ett riktigt jobb, så hon gick och tog ett jobb som diskplockare på lunchresturangen i Appaloosa P. Lite pengar blir det allt! Redan på kvällen när hon kom hem ställde hon sig i köket och började öva på att laga mat.

Upp till toppen
Annons: