Annons:
Etikettts1-och-ts2-expansioner-med-mera
Läst 1880 ggr
ettizzz
2014-08-10 14:56

hjälp med semesterparadis

Hej!  Min dator funkar inte just nu, men i sims 3 semesterparadis så ser man i launch trailern några simmar som snorklar, vid 0:19, varje gång jag snorklar så ser man inte "igenom" vattnet sådär, alltså ser bottnen. Är det för att jag har mina grafikinställningar på rekommenderad?

Annons:
Onslow
2014-08-10 15:52
#1

Rekommenderad är ju vad spelet tror att just din dator klarar av. Har du ett gammalt/dåligt grafikkort klarar det antagligen inte av att reflektera sådär.

Sen ser det ut som att de snorklar på väldigt grunt vatten.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

ettizzz
2014-08-10 15:54
#2

jaha tack så mycket 🙂 #1

Heå
2014-08-10 15:59
#3

Var dyker du? Dyker du vid stranden eller på dykarställen längre ut i vattnet?

Mvh Hanna.

marta01
2014-08-10 16:19
#4

för att få upp dyk färdigheten kan man dyka på dyk tomter so bara finns i isla pardois och världar man har landat ner. Man kan också snårklar. När man dyker ser man under vattnet ( som i trailern ). När man snorklar ser man inte botten utan då simmar ismen bara runt på ytan med cykolp. Om man vill dyka på dom olika dyk tomterna behöver man ha färdighet i dykning.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

ettizzz
2014-08-10 16:23
#5

#3 jag *snorklar* vid stränder eller lite vart som helst, i isla paradiso då. 

#4 om du kollar på 0:19 i videon så ser du att simmarna snorklar, inte dyker och att man ser liksom uppifrån hur det ser ut under dem där det snorklar, annars om man tittar på havet så ser man ju inte igenom det, men i trailern gjorde man det, det var det jag undra (förlåt om jag förklarar dåligt)

marta01
2014-08-10 16:34
#6

#5 jag tror det fins en sådan plats i sils parodis på en strand där det ser ut så kan minas fel eller så  är ett fusk så att dom har "byggt" ihop det i en pol med någon kod eller så har dom klippt i hopp olika bilder i datorn allts att det inte ser ut så egentligen men jag  vet inte och det kan vara så att allt detta är fel.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Annons:
heatherm
2014-08-11 06:34
#7

För att se under vattnet så "dyker" man, snorklar så ser man ingenting utan man bara ser dom snorkla runt. Man kan bara dyka på markerade platser.  I trailern kan dom mixa ihop allt möjligt, men det är vad jag vet iaf :)

ettizzz
2014-08-11 08:48
#8

#7 jaha, tack så mycket!🙂

marta01
2014-08-11 09:08
#9

#7 det stämmer grund informationen brukar stämma sen mixar dom ihop det också blir det som i dena trailern.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Upp till toppen
Annons: