Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 1467 ggr
[elinkungen]
2014-08-12 22:19

the sims 3

Hejsan, jag har laddat ner the sims 3 från thepiratebay och det funkade bra (jag laddade ner bara för min the sims 3 skvia var så repig så det inte gick att installera spelet. Sen när jag hade the sims 3 så installerade jag alla mina andra sims (övernaturlig, lyx och design osv) och dom installerade jag som vanligt och det funkade men när jag ska spela sims så funkar bara vanliga the sims 3, alla andra the sims finns liksom inte med på spelet. Är det någon som vet varför?

Annons:
fia1116
2014-08-13 08:49
#1

Olaglig nedladdning är förbjudet här på the sims iFokus, just eftersom det är olagligt.

[xMondSy]
2014-08-13 10:20
#2

Man får inte prata om olagliga sätt att få tag på kopior.
Sen att det inte funkar kan nog ingen svara på.

De du gör bäst i är att ringa till EA kundtjänst, förklara för dom att skivan du har funkar inte och de hjälper dig troligen.
Annars kan du göra som andra och registrera spelet i Origin och ladda ner det på datorn helt lagligt då du har en nyckel till spelet.

[Lilyz]
2014-08-13 10:52
#3

Registrera ditt spel på origin med den cd-nyckeln du har och ladda ner det helt lagligt där istället.

Mitchika
2014-08-13 13:20
#4

Den här sajten stöttar inte olagliga nedladdningar och olagliga versioner av spelet. Problem som uppstår vid olagliga kopior/versioner av spelet kräver en helt annan kunskap än vanlig, typisk problemlösning när spelet inte fungerar. 

Som redan informerats ovan så kan du registrera ditt exemplar av The Sims 3 grundspelet på ett konto på Origin (kontot skapas via Origin och används för att logga in på The Sims 3s hemsida) och sedan kan du använda Originklienten för att lagligt ladda ner och installera grundspelet på din dator. Därefter ska du kunna installera dina expansioner som vanligt och då ska det fungera. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: