Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1013 ggr
Mitchika
8/13/14, 12:55 AM

Behövde jag motivation för TS4...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… så har jag det i dom här två killarna i alla fall. Jag visste att jag skulle hålla mig borta från den förbaskade demon… 😛

Jag har fortfarande inga planer på att köpa spelet i dagsläget, men skulle jag göra det så är det för att dom här två filurerna ska kunna ställa till med lite roligheter och elände. Deras namn är Devon Sharp och Grant Sharp! Varken gifta eller släkt med varandra, jag orkade helt enkelt inte komma på ett extra efternamn. 

Devon skapades faktiskt för ett bra tag sedan när en fantastisk, underbar vän (vars namn inte kommer nämnas förrän jag frågat om det först) lät mig testa på demon i förväg, så han har legat sparad ett tag. 😃

Devon lade jag ner mycket jobb på medan Grant… skapade jag ikväll bara för att testa demon på mitt konto. Jag blev förtjust i honom i alla fall, så jag sparade honom som Devons rumskompis. 

Min personliga åsikt om demon? Tja… den var ruskigt kul den första timmen när man undersökte dom nya alternativen och lekte med sliders/formgivning och annat. Att kunna dra och forma kroppen på simmen älskade jag! Detaljerat ansiktsläge var inte lika imponerande, även om det var kul att kunna ändra storleken på irisen! 🙂

Men personligen känner jag av saknaden av Skapa en stil redan nu, speciellt när det kommer till hårfärg och ögonfärg. Att fixa kläder till Devon och Grant var det absolut jobbigaste med det hela, då plaggen antingen hade fel färg och rätt utseende eller vise versa. Mest sörjer jag att killarna inte kan ha så mycket smink på sig… (eller så är jag totalt blind och har missat det) Grant ville verkligen ha läppstift… 😕

Överlag, demon var underhållande ett tag och ungefär vad jag förväntade mig av CAS i The Sims 4! Absolut värt att prova på, oavsett vad man har för åsikt om fyran överlag. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
8/13/14, 1:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här har vi då Devon Sharp! Först skapad och därmed först presenterad. 

Devon beskrivs väldigt enkelt via sina personlighetsdrag. Han är en Munter, Självsäker Nörd och det säger väl rätt så mycket! 😃

Han är en optimist som alltid försöker se saker och ting från den ljusa sidan (motsatsen till mig) och en stolt nörd med allt vad det innebär. Tyvärr har han det oftast ganska svårt när det kommer till socialt umgänge och han har haft en del otur med romantiken, men han låter inte det slå ner honom. 

Devons stora passion i livet (utöver dåliga sci-fifilmer och videospel) är mat och hans ambition i livet är att bli Mästerkock. Med sin positiva inställning så borde det inte bli några problem för honom, så länge som Grant inte sabbar saker och ting för honom…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
8/13/14, 2:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Sen har vi Grant Sharp! Hur ska man bäst beskriva Grant…? 🤔

När du kommer hem från en lång, slitsam dag på jobbet så är Grant den där rumskompisen som sitter halvnaken med en toalettsits runt halsen i ert totalt kvaddade vardagsrum och utbrister: "Det här är inte vad det ser ut som!" i samma ögonblick som du kliver innanför dörren. 

Grants personlighetsdrag är Romantisk, Klumpig och Galen, varav två av dom hänger ihop bra med beskrivningen ovan. Överlag så är han ett oförutsägbart, klantigt och sjövilt monster som lever för stunden utan den minsta tanke på framtiden. Han vägrar att skaffa ett jobb och gör allt i sin makt för att få ihop simdaler till sin del av räkningarna på vilket annat sätt som helst. 

Han har inga större problem med den sociala biten och romantiker som han är så är han snabb på att uppvakta och charma sig in hos personer han fattar tycke för. Även om det oftast inte håller särskilt länge. Hans ambition i livet är Rackartygschef  och… det tycker jag talar för sig själv rätt bra när det gäller Grant. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: