Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1653 ggr
swapp
8/15/14, 12:28 PM

Stör mig på the sims 3

Alltså det finns en grej med the sims 3 som gör att jag hatar att spela det, och det är att snabbspolningarna går så HIMLA långsamt. Vem orkar sitta och titta i 5 minuter när simmarna ligger och sover? Den snabbaste snabbspolningen i the sims 3 går ungefär lika snabbt(långsamt) som den andra snabbspolningen i sims 2. (Om någon fattar?) Är det bara jag som upplever att det är såhär?

Annons:
Nelley
8/15/14, 12:31 PM
#1

Det går snabbare än fem minuter när dem sover… om dem inte sover i typ femton simtimmar. (;

swapp
8/15/14, 12:54 PM
#2

Jaja men jag överdrev lite.😛
Men det går ändå sjukligt långsamt om man jämför med sims 2.

Carry-Rocksalt
8/15/14, 1:10 PM
#3

Jag tycker inte att det går speciellt långsamt, om man inte har en dålig säng. :)

[Lilyz]
8/15/14, 2:34 PM
#4

Snabbspolningen går rätt långsamt för mig också i TS3, tror det är för att min dator inte riktigt klarar av det så det liksom hackar sig fram. I TS2 fungerar det utan hack.

Calcifer
8/15/14, 4:37 PM
#5

Min dator klarar mitt spel direkt och ingenting hackar men jag tycker också det är otroligt trist att se dem sova. Jag har alltid en bok med mig som jag kan ta upp och läsa i medan de sover eller typ jobbar.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[SimsFreakEmilia]1
8/15/14, 6:47 PM
#6

#5 Så gör jag oxå! Jag har alltid en bok bredvid som jag läser när det inte händer så mycket, t.ex. när dem sover eller jobbar. Fast jag fastnar ganska lätt i böcker och det har hänt ett par gånger att dem blivit klara och jag läst på. Men det har aldrig "hänt" någonting viktigt. Utom att en sim kissade på sig, ingen man dör av, men det är lite pinsamt… 😟

Annons:
The Fame
8/15/14, 7:06 PM
#7

Om du bara har grundspelet och inte har uppdaterat så kan du prova att uppdatera, mitt spel gick mycket snabbare att spola efter att jag hade gjort det.

Upp till toppen
Annons: