Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 1869 ggr
kokoskakan02
8/15/14, 1:56 PM

Kan inte ladda ner

Hej, jag har ett problem, jag har laddat ner sims 3 grundspelet via origin och håller nu på att ladda ner expansionerna, också de via origin. Men, här är problemet, när de har laddat klart kommer det upp en "skylt" där det står att installationsprogrammet inte kan fortsätta eftersom program som är associerade till the sims 3 körs och att man ska stänga av de innan man försöker köra programmet. Först trodde jag att det berodde på att jag samtidigt körde sims 4 demon så jag stängde av den. Jag har inte sims 3, mönsterskaparen, världskaparen eller något annat som kan associera till sims 3 igång samtidigt, det enda jag kan komma på skulle möjligtvis vara att jag har fler nedladdningar på kö efter leva livet. Så i alla fall, är det någon som vet vad det beror på eller hur man löser det.

Annons:
kokoskakan02
8/18/14, 8:53 AM
#1

putt

Bara Anna
8/18/14, 11:32 AM
#2

Låter som ett fall för Origins egen support. Som jag har förstått det så har de även svensk support.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

kokoskakan02
8/18/14, 2:01 PM
#3

ok, nästa problem, när jag trycker på spela knappen på sims 3 i origin så blir den så att amn inte kan trycka på den , som när man redan spelar, fast bara i typ en sekund, se går den tillbaka igen , utan att sims öppnas.

kokoskakan02
8/19/14, 10:22 AM
#4

Det löste sig, så ÄNNU en fråga (känns som att sims inte vill samarbeta med mig just nu) Jag kan inte ladda ner sims3pack, varken från store eller andra sidor. När jag tycker för att få in de i startprogramet händer ingenting, har försökt i olika mappar, markerade, många, en och en, händer inget vad jag än gör. Vad ska man göra för att fixa det?

Upp till toppen
Annons: