Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1039 ggr
thesimstotuvova
8/17/14, 11:55 AM

Fel på Sims 3

När jag ska starta sims 3 så kommer det fram errorkoden på bilden. Jag kommer fram till launchen och kan klicka på stora play knappen sedan kommer det fram efter några sekunder. Det hände efter att jag köpte och laddade ner Sims 3 husdjur. Jag sökte lite på internet och hittade detta:

ISSUE RESOLVED. I had to "Validate Integrity of Game Cache" in the properties menu (right clicking on the BC2 executable in the "My Games" tab). Apparently something didn't download correctly and this fixed it.

Jag har gjort en tråd innan om detta, men fick inte mer en ett svar. Hon som skrev svaret skrev att personen som hade skrivit texten antagligen hade sitt sims installerat genom origin. Men det har jag också. Så om någon bara skulle kunna förklara var man hittar allt han skriver, skulle det rädda mina pengar som jag la ut för expansionspaketet. The Sims 3 är ett väldigt roligt spel, men när det börjar krångla blir det rena mardrömmen..

NatashaHjärta

Annons:
thesimstotuvova
8/17/14, 11:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

här är koden

NatashaHjärta

Aniara14
8/17/14, 4:15 PM
#2

#0

"ISSUE RESOLVED. I had to "Validate Integrity of Game Cache" in the properties menu (right clicking on the BC2 executable in the "My Games" tab). Apparently something didn't download correctly and this fixed it."

Det här citatet finns på Steam User's Forums, och det handlar inte om The Sims 3 utan ett helt annat spel, Battlefield Bad Company 2.

Tydligen verkar det kunna drabba flera olika spel förutom TS 3 och BC2, t ex Medal of Honor, Spore osv. Jag har tyvärr inte kunnat hitta nån information om vad det beror på, eller hur man ska lösa det. 

Har du prövat att kontakta EA:s kundservice och be dom om hjälp?

An ounce of prevention is worth a pound of cure

thesimstotuvova
8/17/14, 7:14 PM
#3

#2

Ojdå, det hade jag helt missat 🤐

Jag antar att jag får kontakta EA. Tack så mycket för hjälpen!

NatashaHjärta

Aniara14
8/17/14, 7:41 PM
#4

#3 Varsågod! Hoppas att du får bra hjälp så du kan börja spela normalt igen!🙂

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Upp till toppen
Annons: