Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1413 ggr
Simlover
8/17/14, 4:58 PM

Familjen Gordon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte börja dela med mig av mitt spelade då jag fått ny dator och kan äntligen spela sims efter ca 4 mån. Detta är ingen legacy, jag använder fusk, jag vill helt enkelt bara dela med mig om allt som händer i mina lilla familj för jag älskar att skriva, (ska försöka hinna med detta mellan skola, två hästar och allt jobb på gården, men det ska funka) 

Vi börjar med Olivia Gordon, mamman i familjen. Hon träffa sin man Ethan i tonåren och är nu gifta och har ett barn. När hon var liten var hon väldigt smal så sen hon blev ungdom har hon tränat och nästan försök äta lite för mycket för lägga på sig lite. Hon är nu muskulös och atletisk tjej som alltid joggar till gymmet o hem. Hon är en väldigt prydlig människa så även när hon skulle föda och Ethan stog bredvid och hade panik bädda hon sängen innan hon åkte till sjukhuset (en väldigt rolig syn). 

Annons:
Simlover
8/17/14, 5:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sen har vi Ethan Gordon (tidigare Bunch, dom lever i Sunset Valley). Han är ett geni och bokälskare så oftast sitter han vid datorn eller läser en bok. Han är lugn och sansad kille som mest lever livet just nu, han har sin fru och sitt barn som han älskar mest av allt. Han kan lite av det mesta och vill nu få lite bättre karisma för att kunna gå ut och träffa folk. 

Simlover
8/17/14, 5:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Sen har vi lilla Bella, barn till Ethan och Olivia. Ett litet charmtroll som gillar allt och alla.

Simlover
8/17/14, 5:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Sist men inte minst har vi Julie Gordon, syster till Olivia, hon hängde med när Olivia flytta hemifrån för dom har en så god relation. Julie är en tjej som till utseende ser ganska tuff ut. Det är hon verkligen inte, hon är den snällaste personen som finns och älskar sin systerdotter jättemycket, deras relation är den mysigaste jag någonsin sätt. Hon är en perfektionist så alla i deras hem är perfekt då det både finns en prydlig person och en perfektionist. Julie är inte så intresserad av killar men killarna är intresserade av henne, det är killar hela tiden som ringer, hon vill ha barn så gärna men ingen man då hon vill klara sig själv så hon funderar faktiskt på att adoptera när hon blir så pass stor. 

Simlover
8/17/14, 5:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Denna kärlek det finns mellan Julie och Bella är så fin, dom är med varandra hela tiden och Julie tar hand om henne som hon vore hennes egen. 

Simlover
8/17/14, 5:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Olivia fortsätter träna, nu är hon uppe i nivå 8, kan även berätta att HON ÄR GRAVID IGEN. Jag hoppas på en liten kille, som ska heta Zebastian, om det blir en tjej till så blir det en liten Leah. Hon tränar även när hon gravid före att hålla formen uppe, det gjorde hon med Bella och det gick bra, i slutet blev det inte så hårda träningspass men lite vardagsmotion finns alltid. Visst kan man se en liten babybula?

Simlover
8/17/14, 5:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Bella har blivit en småbarn! Och hon har alla sina pappas drag, det blonda håret, ögonen. Olivia har likadan hårfärg som Julie egentligen, hon har bara färgat det. Just nu är Olivia var och varann dag på spat och får massage. Hon har så ont i ryggen hela tiden. Måste se till att göra nåt med Ethan, han går mest runt hemma nu hela tiden. Åker in till stan ibland men inte så ofta. 

Annons:
Simlover
8/17/14, 5:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Såhär ser Bella ut som småbarn, hur söt är hon inte?

Simlover
8/17/14, 5:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Bella har lärt sig prata! Både Julie och Olivia hjälptes åt och nu pratar hon äntligen. Nu står potträningen i fokus, även lite gå träning. Snart kommer ju lillen så det blir det lite mindre tid. 

Simlover
8/17/14, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Ett till foto av Julies och Bellas kärlek, detta är det finaste som finns!

Simlover
8/17/14, 5:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Babybulan växer, o Bella leker på, hon är verkligen busig och det ska hända nåt hela tiden, men mamma måste få sova lite också, som tur har ju hon sin bästa vän, Julie!

Simlover
8/17/14, 5:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Ethan försöker få Olivia så glad som möjligt, mellan alla humörsvängningar som finns så massage får hon ofta och dom visar lite kärlek till varandra.  

[SimsFreakEmilia]1
8/17/14, 7:20 PM
#12

Gud jag bara älskar Olivias hår!! Vart är det ifrån!? 😍

Simlover
8/17/14, 8:55 PM
#13

TSR laddar jag ner allt ifrån :)

Annons:
Simlover
8/17/14, 8:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Barn nr 2 är född, det blev en liten Leah med egenskaperna God och Lätt imponerad.

Hon har sin pappas ljusa hudton i alla fall, mer ser jag inte än men det ska bli spännande att följa henne också, tror hon och Bella kommer bli BSF (Best Sisters Forever, haha).

Simlover
8/17/14, 9:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Olivia har även byt lite kläder, har nu en lite mer sexigare look i hennes nya kropp som hon och jag älskar. Jag funderar vad som ska hända härnäst, vad tycker ni?

Simlover
8/17/14, 9:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Olivia och Ethan försöker hålla kärleken uppe och står o småpratar så fort de får tid.

Upp till toppen
Annons: