Annons:
Etikettövrigt
Läst 1024 ggr
[AmandaBorg]
8/21/14, 12:55 PM

Vad för uppfödning?

Jag är väldigt sugen på att föda upp något djur i Sims 3, men jag vet inte vad för något. Är mest inne på hundar då det är hundar jag har mest koll på i verkliga livet. Jag kan dock inte bestämma mig för vilken ras eller vilka färger jag ska inrikta mig på, eller om jag helt enkelt ska hitta på en egen ras. 😮

Annons:
Carry-Rocksalt
8/24/14, 2:06 PM
#2

Jag håller med 1#, hitta på en egen!

BlackandBlue
8/24/14, 3:55 PM
#3

Det praktiska vore att hitta på en egen då färget o teckningar inte ärvs på samma sätt IRL som i the sims ^^

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

[AmandaBorg]
8/24/14, 6:23 PM
#4

#1 och #2 Det har ploppat upp en helt ny idé i mitt lilla huvud, så istället för en uppfödning kommer jag att börja med ett helt annat djurprojekt. Vad för projekt får ni dock inte veta än. 😉 
Om jag skulle starta en uppfödning också så blir det i alla fall en uppfödning av en egen ras! 🙂

#3 Ja, så tänkte jag också. 😛

[AmandaBorg]
8/27/14, 3:45 PM
#6

Jag bestämde mig för att göra en ominstallation av alla mina spel, så nu är jag äntligen klar med det och har även laddat ner det jag ville ha av mina köpta grejer från The Sims 3 store. Det enda som saknas nu är lite grejer från TSR, sen så ska jag börja med mitt projekt! 😃

Annons:
SegerSims
8/29/14, 3:16 PM
#7

Spännande  😃 Sitter själv och klurar på om jag ska installera om och göra en utrensning.

Upp till toppen
Annons: