Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1733 ggr
simssparadisehot
2014-08-23 14:38

Paradise Hotel - Sim's Version!

Hej alla! Jag har precis reggat mig här för att sprida lite busig reklam om min purfärska serie! Den är baserad på Paradise Hotel, som sänds just nu på TV :) vore kul om ni kunde spana in min blogg som jag skapat för serien och ge lite feedback! Jag har precis börjat med den så mer är på gång! Bloggen är på engelska, då den är kopplad till seriens instagram (simparadise @ insta), utifall någon icke svenskspråkig kikar in :) Vore jättekul att få se ifall det är av något intresse! http://simsparadisehot.blogspot.com Kram, Simssparadisehot

Annons:
Mitchika
2014-08-23 14:57
#1

Välkommen till sajten! 🙂

Kommer du uppdatera ditt inlägg här när du lägger upp nya inlägg/delar på bloggen för personer som följer? Det är ett litet krav vi har om folk vill göra reklam för sina simshistorie/legacy-bloggar här på sajten, då vi vill se till att trådar hålls aktiva och så att sajten inte översvämmas av engångsinlägg som enbart gör reklam för bloggar och/eller hemsidor utan att tillföra något till sajten. Glad

Du behöver naturligtvis inte uppdatera hela tiden för varje inlägg du gör, men uppdateringar här i tråden när det händer roliga/stora saker på bloggen är alltid kul och det ökar chansen för att personer kommer ihåg att kolla till din blogg då och då för att se vad som händer. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

simssparadisehot
2014-08-23 15:12
#2

#2 Hej! :) Tack för informationen! Jag har definitivt för avsikt att hålla denna serie levande! Jag har massor av idéer och jobbar hela tiden med att upplägget ska bli så bra som möjligt :)

simssparadisehot
2014-08-23 15:12
#3

#1 ^

simssparadisehot
2014-08-24 13:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Första avsnittet är på gång! Här kommer en teaser 😉

Cimsan
2014-08-26 14:56
#5

Tror inte denna är aktuell längre. Försökte gå in på bloggen men den är borttagen…

SegerSims
2014-08-26 21:10
#6

Kanske har med att göra att du just använde dig av namnet Paradise Hotel, det är ju antagligen ett märke som man inte får använda sig utav hur som helst. 

Ett förslag är att du använder dig av ett namn som påminner om det namnet istället.

Annons:
simssparadisehot
2014-08-27 11:46
#7

Hej #5 och #6, den är inte borttagen! Den har bara inga inlägg just nu! Skälet till detta är för att jag står i valet och kvalet om jag bör vänta med själva utförandet tills TS4 släpps. Vad tycker ni om det?

Det finns ju hur många Big Brother-versioner av The Sims som helst, så jag tror inte att det kommer att bli en varumärkesfråga.

simssparadisehot
2014-08-27 11:49
#8

Jag håller på och laddar ner demoversionen nu, har testat den innan men fastnade inte så mycket för den. Däremot tror jag att det kan bli mer valmöjligheter för simmarna och sättet de beter sig på överlag som kan passa in i själva serien än vad ts3 har, därför vill jag se över hur jag kan optimera det här på bästa sätt :) Tanken är ju att det ska bli åtminstone en säsong med en början och ett slut!

Cimsan
2014-08-27 15:43
#9

När man söker på din blogg, via länken du själv skrivit så står det att den är borttagen och att det inte går att skapa en ny blogg med det namnet..

Så här står det;

Bloggen har tagits bort

Bloggen på simsparadisehot.blogspot.com har tagits bort. Den här adressen är inte tillgänglig för nya bloggar

simssparadisehot
2014-08-27 16:57
#10

#9 Såg det nu… Vad konstigt! Jag har inte fått något mejl om att den tagits bort och inte heller varför. Däremot har jag själv raderat den nu, då jag funderar på att lägga upp konceptet under ett nytt namn, utifall att copyright är där och gnäller… Jag jobbar på!

Upp till toppen
Annons: