Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1070 ggr
Carry-Rocksalt
2014-08-23 21:56

Legacy Brighton

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att jag skulle göra som alla andra och skapa en tråd om mitt Legacy nu när jag äntligen blivit nöjd med grundaren. Har redan spelat i ett par simdagar dock. Jag spelar i Meadow Glen, en superfin värld från My Sim Realty :D

Casey Brighton flyttade från Moonlight Falls till Meadow Glen så snart hon blev myndig. Hon köpte den största tomten hon kunde hitta, eftersom hon vill bygga sitt hus från grunden, helt själv. Hennes största önskan är att bli en Dynamisk DNA profilerare, så det första hon gjorde var att skaffa ett jobb som Tjallare på polishuset. Strax därefter träffade hon  André Hayes som jobbade som Organdonator på stadens sjukhus. Efter ett par dejter blev de ett par och flyttade in tillsammans. (Han är nu Ambulanssjukvårdare och hon Trafikpolis.)

Casey har egenskaperna Geni, Modig, Ambitiös, Tursam och Konstnärlig.

Annons:
Carry-Rocksalt
2014-08-23 21:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Så här bor de just nu, men eftersom André (efter att ha blivit bortförd av Aliens) börjat känna av en oväntad viktökning så tror jag att vi kommer att behöva bygga ut…

[SimsFreakEmilia]1
2014-08-23 22:21
#2

Följer 😉

Carry-Rocksalt
2014-08-23 23:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 Kul! :)

Både Casey och André har blivit befodrade!

André hinner dock inte ens jobba klart sitt första pass som Läkarassistent innan "barnet" är på väg.
Det blir en liten utomjordings flicka som han döper till Xena. Hon får egenskaperna Ivrig och Lättsovare. 
Hennes favoritfärg är grön, så det är precis den färgen hennes rum får.

[SimsFreakEmilia]1
2014-08-24 00:01
#4

#3 Hjälp vad intressant! Får man möjligen se lite bilder på Xena? 😃

Carry-Rocksalt
2014-08-24 08:40
#5

#4 Kan lägga upp en bild senare idag! 😂

Carry-Rocksalt
2014-08-24 11:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Casey Har blivit väldigt förtjust i lilla Xena, medan André snarare verkar undvika henne…

Casey har på senaste tiden börjat må lite illa, av någon mystisk anledning, men hon har sina misstankar om vad orsaken kan vara.

Annons:
Carry-Rocksalt
2014-08-24 11:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

(Kan man lägga upp flera bilder i samma inlägg, och hur isåfall?)

Huset som det ser ut just nu:

Carry-Rocksalt
2014-08-30 08:13
#8

Jag tror nog inte att detta med att dokumentera Legacy var något för mig, tyvärr… Föredrar nog att läsa andras!

Upp till toppen
Annons: