Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 946 ggr
Flumbarn
8/26/14, 1:04 PM

Sliders

Hejhejhej! 

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men jag kan inte avnända sliders. JAg har laddat ner sliders och dem för brösten funkar, men inte de andra. Inte ens orginalen, alltså dem jag inte har laddat ned. Jag har en mods-mapp och andra mod funkar. Någon som vet varför och som även kan tipsa sliders för munnen?

Dessutom, vet ni hus man får ögonfransar från S-club att funka. Jag har lagt meshen i packagefoldern och så…men det verkar inte funka…

Tacksam för svar!🌈

En katt kan ge så mycket kärlek bara genom att titta på dig.

Personlig blogg: www.citronmuffinsens.blogg.se

Sims/spel-blogg: www.annasims.blogg.se

Annons:
Onslow
8/26/14, 4:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag använder alltid i princip S-clubs ögonfransar på mina simmar. Du behöver inte bara meshen, utan även set som gör att de faktiskt fungerar, om du inte laddat ned dem. 

Jag har heller aldrig haft problem med slidermods, så där kan jag inte hjälpa dig tyvärr.

Lycka till!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Flumbarn
8/26/14, 4:31 PM
#2

Tacktack! :) Vet du förresten hur man använder dem, alltså sätter på dem? Alltså, hittar man dem bland sliders, eller som smycken etc? :3

En katt kan ge så mycket kärlek bara genom att titta på dig.

Personlig blogg: www.citronmuffinsens.blogg.se

Sims/spel-blogg: www.annasims.blogg.se

Onslow
8/26/14, 5:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

De finns bland eyeliner och bland accessoarer. Vill du använda en eyeliner kan du alltså använda dem bland accessoarer, eller om du vill lägga dem i flera lager. 🙂

Bland accessoarer finns de under glasögon och under örhängen, har jag för mig. S-club har sliders om du vill ha, då ögonfransarna kan bli lite snea på olika ögonformer annars, men det är inget krav. Jag tycker personligen inte att det märks så tydligt, men du får döma själv!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Upp till toppen
Annons: