Annons:
Etikettfusk
Läst 1818 ggr
MagicMuggle
9/3/14, 12:56 PM

Hur fixar man fler än 8 simar/djur i ett hushåll

Vet att det finns nått som heter master controler eller något som man tydligen kan ladda ner och sen kan man ha fler än 8 personer i hushållet, men hur funkar det egentligen? Kan någon förklara var och hur jag ska ladda ner det? :)

Annons:
Bara Anna
9/3/14, 3:44 PM
#1

Hur kan du läsa dig till bland artiklarna här inne (sitter på mobilen så har svårt att söka. Sidan heter NRAAS och hittas garanterat genom att googla. Du behöver även ladda hem Potrait Panel (också från NRAAS) för att alla sim-porträtt skall synas.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

MagicMuggle
9/3/14, 4:20 PM
#2

har sökt men är inte så bra på engelska så förstår inte speciellt mycket alls av vad jag ska göra, får väll lov att hålla mig till 8 pers helt enkelt ;)

LottaV
9/3/14, 7:03 PM
#3

du kan ju översätta sidan

Ett gott skratt förlänger livet

MagicMuggle
9/4/14, 3:50 PM
#4

Ja vet gjorde det men förstår ingenting iaf haha

kokoskakan02
9/4/14, 9:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Ska se om jag lyckas förklara nu. Så du går in på nraas hemsida och i sidomenyn trycker du på moden du vill installera. I det här fallet ska du börja med master controller.

kokoskakan02
9/4/14, 9:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nu kommer du till denna sida. du behöver bara ladda ner bas moden, det enda viktiga är att kolla så att du laddar ner moden som är uppdaterad till uppdateringen du har. vilken uppdatering du har står längst ner i launchen

Annons:
kokoskakan02
9/4/14, 10:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

När du sen tryckt på bas versionen som är uppdaterad till din uppdatering kommer du till själva nedladdnings sidan. Då går du längs ner på sidan och trycker på knappen där det står download. Då laddas modden ner och du lägger den i din mods mapp som en vanlig package fil. Sen gör du samma sak med portrait panel.

MagicMuggle
9/5/14, 12:05 AM
#8

Tack så mycket! :D

Miiiraas_
10/12/14, 11:55 AM
#9

Du måste hålla på med en massa mod och skit 😕

Upp till toppen
Annons: