Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 3403 ggr
Tanjis
9/5/14, 12:32 AM

besviken på sims 4

Ehmm… jag vet inte fall det är för att jag har jobbat dubbel pass och mår illa och inte pallar att läsa toturial särskillt noga, men jag blev besviken. Får se vad jag säger i morgon

Annons:
SimsBrooke
9/5/14, 12:54 AM
#1

Varför besviken?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

DenLin
9/5/14, 8:40 AM
#2

Mitt första intryck är gott iaf :)

Tanjis
9/5/14, 9:14 AM
#3

Mest för att man inte kan förflytta sig runt om i stan som i trean, känns som ett stort bakslag, så är staden vääääääldigt liten! Jag mådde som sagt as kass efrer att ha jobbat dubbelt och det hade vart extremt tufft på jobbet så jag orkade inte inte sätta mig in i det särskillt bra, hoppas att man kan ha på hjälperna igen, tänkte skapa en ny gubbe och är lite piggare i dag så då kan jag nog uppfatta bättre hur man ska göra. En annan sak jag blev besviken på var att man inte kunde kolla simens himör när hon jobbade, hon var dock arg på sin bild stod det, skulle va kul att kunna se varför (kanske stod någonstanns men jag missa). Jag testa även att prata med en annan sim, det är ju lite omvänt från trean, det finns snabbval och om man vill välja vilken attityd man vill ha så måste man trycka fler val och då välja attityd och då blev det ju vänlig attityd på "snabbvalen" och det var bra tills det gick tillbaks till ursprungsläget och jag i min trötthet blev osams med simen. Jag kanske behöver en tid att vänja mig med det nya men det känns inte som att det mäter upp mina förväntningar alls, såg ex en jätte flaschig trailer om the sims där det bland annat var en jätte läcker bil som körde runt i stan i kvällsmörker, kan man ens ha bil?

Tanjis
9/5/14, 12:57 PM
#4

Dessutom är det omöjligt att se skillnad på tonåring och vuxen. Det var svårt på trean men om man kolla noga var tonåringarna kortare

Fjordell
9/5/14, 1:01 PM
#5

Helt OT nu TS, men har du kanske någon form av virus? Det poppar upp märklig reklam i dina inlägg.

Tanjis
9/5/14, 1:10 PM
#6

Det är alltid reklam på iFokus väl

Annons:
GemTwist
9/5/14, 1:10 PM
#7

#5 inte för mig… Det är kankse du?

LajvKrattan
9/5/14, 1:11 PM
#8

OT #5 Du har nog drabbats av malware själv. Kan du skicka en screenshot? I Safari finns det t.ex. en malware-plugin som skapar reklamlänkar i text på nätet. Att du skulle ha något liknande känns inte orimligt.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Fjordell
9/5/14, 1:14 PM
#9

#8 Nix, jag hade ingenting förrän jag försökte klicka på krysset till annonsen, då fick jag det installerat både på datorn och i webbläsaren.😮Jag använder Chrome med AdBlock. Reklamen syntes inte hela tiden, bara ibland. Och vissa gånger syntes bara en diskret text i själva inläggen, och det var bara i just TS inlägg, konstigt nog…?

SegerSims
9/5/14, 1:16 PM
LajvKrattan
9/5/14, 1:18 PM
#11

#9 Pröva att gå in på inställningar --> tillägg och se om du hittar något ovanligt.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Mitchika
9/5/14, 1:18 PM
#12

#5 Jag brukar se reklamen du pratar om i andras inlägg när dom har virus, men i den här tråden ser jag ingenting. Ingen reklam i texten som poppar upp. Det låter som att det är din dator som har virus, tyvärr. 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Fjordell
9/5/14, 1:18 PM
#13

Märkligt, kanske var jag då, men jag har inte klickat på något eller laddat ned något idag, och det stod att det installerades alldeles precis när jag skrev inlägget här i tråden. Nåväl, ska inte spamma ned hela tråden med massa OT nu, mitt problem är ju då löst.😛

#11 Har som sagt tagit bort allt redan. Det dök upp precis efter att jag klickade på reklamen som kom upp i TS inlägg :)

Annons:
LajvKrattan
9/5/14, 1:20 PM
#14

#13 Så problemet är löst?

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Mitchika
9/5/14, 1:21 PM
#15

#13 Bara att du såg reklam i TS' inlägg tyder på att det fanns någon malware/virus i din dator redan innan, då ingen annan kan se reklam i TS' inlägg. Ser du fortfarande reklam i TS' inlägg?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Fjordell
9/5/14, 1:23 PM
#16

Ja, problemet är löst :) det var nog inte ens ett virus, bara ett tillägg som kom när jag klickade där.

Upp till toppen
Annons: