Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 19578 ggr
M_a_r_i_a
2014-09-05 16:54

Installera the sims 4

Hej!
Var uppe förut och köpte the sims 4 , längtat så efter det! Så köpte alltså på skiva, stoppade in den i datorn, sen står de att man ska logga in på orgin och installera eller nått. Men på min står de bara ladda ner, är de samma som att installera nu i nya sims? för jag tycker att man borde kunna installera sims 4 på datorn utan orgin. Jag vet inte riktigt hur de fungerar, så ni som köpte sims 4 i skiva, hur gjorde ni? :)

     M_A_R_I_A 🌺

Annons:
M_a_r_i_a
2014-09-05 16:57
#1

juste, sen fick man 2 stycken skivor till spelet, disc 1 och 2 vad är 2an till?? hittar inte de står ingen stans ;(

     M_A_R_I_A 🌺

DenLin
2014-09-05 17:00
#2

Man installerar via origin för att sen kunna spela utan skiva. Skiva två stoppar man i en bit in i installationen, det kommer upp en ruta som säger till när det är dags

GemTwist
2014-09-05 17:02
#3

#1 jag fick med 2 skivor men jag använder inte skivorna längre pga jag måste kunna läsa dem och fick problem med det i 3:an så jag gick bara in på mitt origin konto och skrev in produktkoden för att installera genom nätet. 2 an tror jag är för extra sakerna men inte säker eller andra halvan av spelet.

SimsBrooke
2014-09-05 20:34
#4

Den laddar ner för att kunna installera sen installerar den Den andra skivan stoppar du i när datorn säger till =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

M_a_r_i_a
2014-09-05 21:16
#5

Okej tack för svaren! Men de konstiga va att jag aldrig behövde använda den andra skivan! köpte limited edition oxå, kan de vara nått med det..? hmmm

     M_A_R_I_A 🌺

Upp till toppen
Annons: