Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1333 ggr
kolpa
9/7/14, 11:31 AM

Spelet laggar som f*n!

Jag har orginalspelet installerat på datorn och 2 expansioner, inga modds eller något.  det är en speldator och ändå laggar det??

Det laggar i typ 30 sekunder sen efter några sekunder laggar det igen, och det laggar mer när jag ska spola.. någon som kan hjälpa mig??

Annons:
emiliaolsson
9/7/14, 11:32 AM
#1

Det är bra om du berättar vilket sims spel det gäller! 🙂

kolpa
9/7/14, 11:33 AM
#2

ah, juste, sims 3 och expansionerna är universitetsliv och semesterparadis

kolpa
9/7/14, 11:38 AM
#3

kan  säga att det laggar inte när jag är inne i köp eller bygg läget

emiliaolsson
9/7/14, 11:57 AM
#4

Vilken stad spelar du i? Isla paradiso är ju känd för att lagga mycket på grund av dem gömda öarna. 🤔

kolpa
9/7/14, 12:05 PM
#5

#4 jo jag spelar i isla paradiso :/

emiliaolsson
9/7/14, 12:08 PM
#6

#5 Det är nog därför. Många har problem med Isla paradiso. Man kan skriva in ett fusk, kommer inte ihåg just nu, som låser upp alla gömda öar och jag upplever att det då laggar mindre. 🙂

Annons:
emiliaolsson
9/7/14, 12:17 PM
#7

#6 Jo såhär var det. Skriv först in "testingcheatsenabled true" i fuskrutan. Sen öppnar du fuskrutan igen och skriver in "discoverallunchartedislands". Så försvinner alla gömda öar och dem ser ut precis som den vanliga ön. Sen kan du skriva in "testingcheatsenabled false" om du vill deaktivera testingcheatsenabled true igen. Fuskrutan får du upp genom att trycka på Ctrl+Swift+C samtidigt. 😉

kolpa
9/7/14, 4:05 PM
#8

jag flyttade till ett annat kvarter, med nästa gång ska jag testa, tack så mycket #7 :)

GemTwist
9/7/14, 5:17 PM
#9

#8 Jag hade med problem med Isla paradiso fast jag laddade ner ett mod istället så jag fortfarande kunde hitta öarna.

Upp till toppen
Annons: