Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 1489 ggr
Simslinnealll
9/7/14, 2:14 PM

Installera spel

Tjena;) när jag ominstallerade mina sims 3 spel, så tänkte jag ladda ner leva livet, men koden fungerade inte! Jag har läst "papperna" där koden står men det står inte vilket spel det är, någon som vet om man kan kolla vilken kod det är?

Annons:
Aniara14
9/7/14, 4:30 PM
#1

Det är lite svårt att förstå vad du menar… 🤔

Är det nedladdningsversionen av Leva livet du talar om, eller är det den som man installerar från DVD skiva?

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Simslinnealll
9/7/14, 4:41 PM
#2

Jag har "skivan" och när jag ska installera det så måste man ha en kod, men koden fungerar inte! Så jag undrar om det är något sätt man kan få veta om man verkligen har rätt kod

GemTwist
9/7/14, 4:53 PM
#3

#2 Är spelet bagagnat?

Aniara14
9/7/14, 4:57 PM
#4

#2 Har du blandat ihop flera olika kodpapper från olika DVD fodral med Sims 3 expansioner och prylpaket, så att du inte vet vilket kodpapper som tillhör just Leva livet skivan?

An ounce of prevention is worth a pound of cure

LottaV
9/7/14, 5:47 PM
#5

Du kan ringa den EA som finns i svergie tel kan dom i din spel butik fixa det hände mej med med gasen botten

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
9/7/14, 5:51 PM
#6

Du bör ha ett kvitto på så dom ser att spelet

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
Simslinnealll
9/7/14, 10:14 PM
#7

#4 det är precis va jag har gjort (trorjag) men jag undrar liksom hur man får veta vilket paket koden är relaterat till, jag har liksom testat alla andra koder

Aniara14
9/7/14, 10:42 PM
#8

#7 Du kan testa att kolla på det åttasiffriga numret som ska finnas på Leva livet DVD:n. Det börjar med MXX och finns i mitten längst ner på skivan. I alla fall är det så på min Leva livet skiva.

Sen gäller det att hitta kodpappret som har samma åttasiffriga nummer, fast det som står på pappret börjar med MXN istället. Om inget av kodpapprena har detta åttasiffriga nummer, så kan det ju tyvärr hända att just det som tillhör Leva livet DVD:n kommit bort. Isåfall måste du nog vända dig till EA:s kundtjänst och fråga ifall du kan få en ny kod så att du kan installera om Leva livet igen.

Kom gärna tillbaka hit igen och berätta hur det gick, ifall du hittade rätt eller ej.

Lycka till med letandet!🙂

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Simslinnealll
9/8/14, 9:10 PM
#9

Aha! Tack!

Upp till toppen
Annons: