Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1996 ggr
kaninennea
9/7/14, 5:46 PM

Sims 4

VAD TYCKER NI OM THE SIMS 4?!

Annons:
Challa86
9/7/14, 5:50 PM
#1

love it

challameow.wordpress.com 

startsida
9/7/14, 5:59 PM
#2

är super besviken,simmarna är bra men allt annat är dåligt,som att gå ett steg eller många steg tillbaka till sims2, möbler liknar sims1,så tummen ner för mig,det är så mycket jaj saknar i spelet,bokhandel mataffär matställen svimmingpool,mm

SimsBrooke
9/7/14, 7:19 PM
#3

älskar spelet :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

GemTwist
9/7/14, 9:58 PM
#4

älskar det. Synd bara att man inte kan ha högre grafik inställningar

[MikaelaR]
9/8/14, 1:56 AM
#5

Många saker har gått tillbaks i tiden känns det som och det känns som det enda som egentligen ändrats är typ att simsgubbarna ser bättre ut :P

Lojs
9/8/14, 8:35 AM
#6

Jag gillar det än så länge, kul att leka runt med lite nya saker. Jag har haft lite svårt att hitta vissa funktioner, men så är det väl alltid med ett nytt spel. Jag har bara spelat några få timmar än så länge dock, får se vad som händer när jag kommer lite längre.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Skogsraah
9/8/14, 12:46 PM
#7

Det är mer verkligt, buggar inte det minsta (för mig), laddningsskärmarna går otroligt fort och enligt min mening stör det inte att det finns färre ställen ute i grannskapet. Som affärer eller annat. Simmarna är överallt. Är du på en bar kl 4 på morgonen finns det simmar ute. Så är det inte i Sims 3. Där anser jag att man ska ha tur om man är på "rätt ställe" och träffar på fler än tre simmar.

Interaktionerna är underbara, då simmen blir gravid är det mycket mer verkligt, jag tycker det redan känns roligare att jobba då det är en större utmaning från Sims 3. Jag gillar det verkligen!! Jag var skeptisk innan jag spelade det, men det som inte fins med än eller överhuvudtaget i spelet är inget man tänker på. För det finns så många andra saker som väger upp,

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Snurpan83
9/8/14, 6:10 PM
#8

Simmarna dör väldigt lätt!

Spelat i 3 dagar och redan har 2 stycken dött..  Annars tycker jag det rätt så bra! Hade varit kul med större område med hus dock.. inte så mkt och välja på om man vill flytta samt att det "lokala" ställena är väldigt få..

Håller med ovanstående med att det går fort och inga buggar för min del heller (trots en datorn som enligt systemkraven inte ska hålla).

Hoppas på en rolig expansion snart då jag tröttnar fort ;)

 

[mitzylinnea]
9/8/14, 8:10 PM
#9

Fördelar: Att dom kan kommunicera på ett roligare sätt, mer lik en riktig människa i "huvudet". ja menar att dom lixom är smartare. Sen så gillar ja att man kan göra husen enklare. De är lättare att fixa takform, flytta rum m.mm

Nackdelar: Att de känns endå som att spelat har hamnat mitt emellan TS2 & TS3. Så egentligen tycker jag att de borde heta Sims 2,5… Ja gillar inte att (som många andra har reagerat över) småbarn, pooler och färghjulet är bort, sen att de laddar när man går från huset gillas ej. 

Så jag håller mig nog till TS3 ett tag till, tills jag har hunnit kollat mer på TS4 och tills ja är klar med TS3 :)

Upp till toppen
Annons: