Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 1105 ggr
[Cheshire_cat_2]
9/8/14, 4:38 PM

Mastercontroller fungerar inte?

Jag laddade ner mastercontroller och portraitpanel till ts3 igår för att kunna ha fler än åtta simmar i samma hushåll. Alla filer ligger i rätt mappar och är uppackade och så, men det fungerar ändå inte… 😕Jag gick in på datorn( i simset) mer->nraas->huvudkontroll->inställningar och trycker på "tillåt mer än åtta simmar per hus". Då står det "Sant". Gör jag något fel eller har jag bara glömt något?

Annons:
GemTwist
9/8/14, 4:49 PM
#1

Har du startat om spelet? Råkar själv glöma det

[Cheshire_cat_2]
9/8/14, 4:58 PM
#2

Haha, nej… Ska testa det, tack!

[Cheshire_cat_2]
9/8/14, 5:32 PM
#3

Jag laddade ner några vargar också, och det ser ut som det ska(tror jag) men jag hittar dom inte i spelet?

GemTwist
9/8/14, 7:02 PM
#4

De borde finnas i biblioteket när du ska skapa dina simmar. Om inte kanske du inte lyckats ladda ner dem helt och får göra om det.

[Cheshire_cat_2]
9/11/14, 1:53 PM
#5

#4 Hittade dom nu(tack!) men mastercontroller fungerar fortfarande inte🤔

GemTwist
9/11/14, 7:56 PM
#6

När du startar upp the sims 3 ska det komma upp en lista på vilka mods du har, står den med där?

Annons:
[Cheshire_cat_2]
9/11/14, 10:19 PM
#7

Ja, eller jag tror det, för det kommer upp en lista med moden precis innan man väljer stad, ska kolla nästa gång jag startar. Ska bort över helgen dock, men jag ska försöka kolla när jag kommer hem på söndag…

Cherryfall
9/12/14, 5:04 PM
#8

Hur lägger du till de extra simmarna till ditt hushåll? För om jag inte minns fel måste man göra det genom mastercontroller :)

Simsblogg: http://chesims.blogspot.se/

Tumblr:  http://simaricia.tumblr.com/

[Cheshire_cat_2]
9/14/14, 9:43 PM
#9

Först försökte jag att adoptera, både djur från härbärge och barn men  det stod bara att det fanns för många simmar i hushållet för att jag skulle kunna adoptera fler. Samma sak stod det när jag testade att få biologiska barn med simmarna och valpar med hundarna…  Hur menar du med att göra det genom mastercontroller? :)

Upp till toppen
Annons: