Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 5067 ggr
startsida
9/10/14, 4:08 PM

mitt sims4 kraschar

mitt sims 4 kraschar,fast att min data är några månader gammal,en super spel data som har varit jätte dyr.ja det kraschar men inte nog med det hela spelet stänger av

Annons:
Carrosh
9/10/14, 4:18 PM
#1

Det kan bero på lite vad som. Det första jag skulle kolla var ifall det fanns något virus eller malware i burken.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

I want to belive
9/10/14, 4:30 PM
#2

Det beror på vad det är för dator , är det laptop är det bara skräp tyvärr om du ska spela ett sådant nytt och grafikkrävande spel , men är det en bra stationär dator som är gjord för dagens spel så kan det vara en fil -bugg , virus , är det inte en bra dator så är det grafikkort eller processorn som säger ifrån tyvärr . Hoppas du hittar felet ! :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

startsida
9/10/14, 5:38 PM
#3

min data är ingen laptop,grafiken är Geforce GTX 660,bygg för att klara stora och krävande spel.2 stora diskar, proessorn är också kanon bra

I want to belive
9/10/14, 5:54 PM
#4

Hmmm , och du köpte spelet ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

startsida
9/11/14, 9:10 AM
#5

laddat ner från origin

Smulan80
9/11/14, 1:03 PM
#6

Är drivrutinerna uppgraderade? Kontrollera så att du inte kör med drivrutinsversion som är ökänd för att krasha, i värsta fall så är det bättre att leta upp en äldre stabil version. Hade samma problem med World of warcraft för inte så länge sedan, bara det spelet som blev påverkat, så fick köra med äldre drivrutin för grafikkortet som inte krashade och startade om konstant.

Annons:
Hesat
9/11/14, 3:59 PM
#7

Med all sannolikhet är det inte din dator det är fel på utan buggar i ett för tidigt släppt spel, vilket EA är lite smått ökända för vid det här laget.  

Du kan testa att köra både Origin och Sims4 som admin om du inte redan gör det.

Kör du med beta-drivers så installera senaste whql drivers till ditt nvidia-kort. Om 340.52 inte fungerar bra så testa 337.88. 337.88 är en av de stabilare i mitt tycke. 

Försök reparera Sims4

Ominstallera Sims4

Fungerar inte ovanstående så håll dig ajour med trådarna om "crashes" på thesims-forumet och EAs forum för sims 4. Där kan det dyka upp nya lösningar och workarounds för problem. 

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/bd-p/The-Sims-4

http://forums.thesims.com/en_US/categories/the-sims-4-technical-discussions

Medarbetare - Halloween.ifokus

Upp till toppen
Annons: