Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 1405 ggr
ForeverEmma_
9/14/14, 1:57 PM

Osynlig hund

Hunden som jag har i TS3 har blivit osynlig och vill inte synas, hur får jag fram den igen? Man ser lixom bara vad den tänker på och så hör man den

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Annons:
_Elina
9/14/14, 3:15 PM
#1

Har aldrig varit med om det själv men har du provat fusket resetsim? Alternativt laddat om spelet?

Deviance
9/14/14, 5:21 PM
#2

Har hänt samma sak för mig. Min häst fastnade i en motorbåt (JAG VET?????) hela TIDEN när jag bodde i den där staden med sumpmark (totalt glömt vad den heter) så när jag bad hästen springa hem så tog den såklart kortaste vägen och springer rakt över allt men när den kom till vatten så hoppar den in i en motorbåt?? Och kommer inte ut så fick reset-sim:a den så den kom ut men då var den osynlig. Så jag startade om spelet och då fungerade det. Men vart så otroligt irriterande när det var typ 5 gånger det blev så att dem fick flytta till en stad utan sumpmark, träsk och träsksjöar.

____________

hamstrar & fotografering

ForeverEmma_
9/14/14, 7:14 PM
#3

Kanske låter hemskt men som tur dog hunden efter 3dagar pågrund av ålder så man kan säga att det löste sig xD

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Lia
9/16/14, 10:48 PM
#4

Detta problem brukar jag ha med mina katter, och resetsim fungerar inte av någon anledning (det fungerar på vildhästar…) I alla fall så adopterar jag bort dessa katter och sen adopterar jag hem dem igen direkt, så är de normala igen :) Hoppas ni förstod.

Upp till toppen
Annons: