Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 3908 ggr
Hallonsmurfen
9/15/14, 4:26 PM

TS4 - skärmen blir helt vit

Jag har Sims 4 nu, och har nyss installerat det. Skapade ett hushåll, och allt funkade fint, precis som i Demon. Jag hittade en tomt där de flyttade in och allt funkade fortfarande. Men sen när spelet är igång och jag ska lära mig, och titta på alla tips så börjar skärmen plötsligt bli helt svart. Som när man stänger ner spelet, och sedan kommer det upp igen och sedan blir det svart igen. Efter en liten stund blir hela skärmen vit. Även när man tar ner Sims. Bara den lilla kanten längst nere syns, inte ens när man tar upp program därifrån syns dem.

Det funkade igen när jag startade om datorn. Jag testade igen, då jag trodde det var något tillfälligt. Men samma sak hände efter ca 1 minuts spelande.

Jag vill verkligen veta vad jag ska göra åt detta, då jag sett så mycket fram emot att spela. Så jag är väldigt tacksam för svar!

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
Castiel.
9/15/14, 4:43 PM
#1

Eftersom spelet är såpass nytt och att detta är första versionen, så kan man räkna med att det finns en hel del buggar som måste fixas. Jag tror nog att detta är en av många buggar som spelet har just nu.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Hallonsmurfen
9/15/14, 5:41 PM
#2

#1 Ja de borde de verkligen se till att fixa den buggen snabbt som ögat, för den gör så att jag inte kan spela överhuvudtaget. Om de inte kommer upp med någon lösning så får jag väl kräva pengarna tillbaka.

Medarbetare på Pokémon iFokus

jjjosa
9/15/14, 5:44 PM
#3

Låter som grafik problem, Ändra upplösningen i spelet så att den är anpassad efter din dator. Kan också vara att datorn blir för varm, Testa även att uppdatera dina drivrutiner till grafikkortet.

Castiel.
9/15/14, 7:12 PM
#4

Ett tips är att gå in på den här sidan och kolla om din dator verkligen kan köra Sims 4.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Upp till toppen
Annons: