Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 992 ggr
Castiel.
9/18/14, 8:01 PM

Sitter fast

Jag har nu suttit fast vid en laddningsskärm i ca 10 min, snart 15 minuter och det händer absolut ingenting oavsett vilka tangenter jag klickar på. Hur tar jag mig ur det här?

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Shalin
9/18/14, 8:07 PM
#1

Det blev så för mig med igår. Det visade sig att origins behövde uppdateras. Jag startade även om datorn för säkerhetens skull och sedan funkade det utmärkt :)


Hanna
9/18/14, 8:15 PM
#2

Ctrl + Shift + Esc och sedan stänga av spelet den vägen och antingen starta om det, datorn eller uppdatera något.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Castiel.
9/18/14, 8:17 PM
#3

#1 Origin uppdaterades automatiskt när jag skulle installera Sims 4…

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Shalin
9/18/14, 8:32 PM
#4

Det gjorde det för mig med men du har inte fått en till ny uppdatering? Jag minns inte riktigt om uppdateringen kom upp själv, eller om jag behövde klicka runt lite för att se att det visst var dags för uppdatering nu igen.


Castiel.
9/18/14, 8:42 PM
#5

Uppdateringen kom direkt efter att jag loggat in på Origin

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Shalin
9/18/14, 8:56 PM
#6

Jaha okej :/ Så synd att det inte funkar för dig. Du har väl förstås redan provat att starta om datorn. Men finns det kanske någon annan uppdatering för själva datorn som behövs?


Annons:
Upp till toppen
Annons: