2014-09-24 04:59 #0 av: Mitchika

Bara för att jag inte gjort något projekt på länge! Skrattar

Jag fick reda på den här utmaningen av en ren slump, sökte efter den och hittade en beskrivning av den. Sammanfattat så handlar det om att göra det jag gillar bäst. Skapa en grupp simmar, sätta dom i en hopplös situation där dom kommer dö i slutändan och se vem av dom som överlever längst! Skrattar

Här var det jag hittade om Survivor Challenge, för den som är intresserad: 
http://modthesims.info/t/341781

Det är dessa regler/riktlinjer som jag går efter i den här utmaningen. Glad
Förutom att den som överlever vinner ingenting, annat än livhanken i behåll. Dom har inte anmält sig som frivilliga, dom placerades här för mig och för att underhålla mig, inget annat. Oskyldig

Naturligtvis kommer jag att lägga mig i lite grann och hjälpa dom när jag känner att det behövs eller gör saker och ting roligare, men för det mesta kommer jag bara sitta tillbaka och titta på medan dom kämpar sig igenom dagarna själva. Först tänkte jag skapa åtta egna simmar, men jag kände mig lat. Dessutom vet jag inte hur kul jag tycker den här utmaningen är, så jag tänkte använda mig av åtta simmar som jag hade laddat ner. Möt våra åtta deltagare. Skrattar

Bakre raden från vänster till höger: Sephiroth, Sesshomaru, Itachi, Kisame, Inuyasha. Främre raden från vänster: Cloud, Megatron och Optimus Prime

Låt mig introducera dom ordentligt, för er som inte känner till vart dom kommer ifrån. Vi har bröderna Inuyasha och Sesshomaru från animen "Inuyasha", Itachi och Kisame från animen "Naruto", Cloud och Sephiroth från "Final Fantasy VII" och sist men inte minst Optimus Prime och Megatron från "Transformers"

Åtta karaktärer som jag tycker jättemycket om placeras på en ö för att kämpa för sin överlevnad och bara en av dom kommer levande därifrån... 

Här är den lilla ön jag byggt ihop åt deltagarna med prylarna som jag fick ha där enligt utmaningen

Dom har den billigaste grillen i spelet, dom har fyra tält dom får dela på (fanns ingen egentlig begränsning, men... ja, bara för att), en kylväska, en toalett och en dusch. Generöst att låta dom ha en dusch och toalett i alla fall, så där ska dom vara tacksamma! 

Jag får inte ringa brandkåren om en eldsvåda uppstår och simmarna får inte släcka den själva. Sommaren riskerar att bli lite seg, men när hösten och vintern kommer lär det bli spännande! Skrattar

Nu till den stora frågan: 

Vem tror du/vill du ska överleva den här utmaningen?!
Vem skulle du satsa dina simdaler på?! Vilken av dessa åtta simmar kommer stå ensam kvar när alla andra är döda?! 

Känner du inte till någon av karaktärerna kan du alltid välja det namn som du tycker verkar sötast/fulast/skummast eller bara ta något av dom som du gillar. Skrattar

Dessa åtta simmars mardröm börjar förhoppningsvis i eftermiddag...!